نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی؛

باید بستر تربیت قرآنی فرزندان در جامعه فراهم شود

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی فراهم کردن بستر تربیت قرآنی فرزندان در جامعه را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه دراستان در مراسم تجلیل از گل‌های محمدی وفاطمی در شبکه آفتاب گفت: و برنامه ریز‌ها وطراحی‌ها در خانواده‌ها وآموزش وپروش و دانشگاه‌ها باید بستر تربیت قرآنی فرزندان وگل‌های جامعه را فراهم کنند و انگیزه‌های درونی فرزندان جامعه باید شناخت و عمل به قرآن باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک کنند که شخصیت فرزندان جامعه ما عارف و مجری به قرآن باشند.

وی اضافه کرد: گل‌هایی که درباغ قرآن وانقلاب اسلامی و کنار سفره قرآن و عترت تربیت می‌شوند هرکدام سند عزت جامعه اسلامی هستند.

آذردشتی مدیر کل صداوسیما‌ی استان مرکزی هم در این مراسم انس به قرآن را زمینه ساز آرامش وآسایش انسان دانست و گفت:: تمسک به قرآن انسان را به استوارترین راه‌ها رهنمون می‌کند.

آذردشتی با اشاره به آیات وروایات افزود: همه ما وظیفه داریم فرزندانمان را از سنین کودکی با قرآن وآموزه‌های قرآنی آشنا کنیم وعزیزانمان را به تلاوت قرآن وآموزش مفاهیم قرآن سوق دهیم.

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم از تشکیل کارگروه‌های پنجمین دوره جشنواره گل‌های محمدی وفاطمی داد که قرار است شهریور سال آینده در دلیجان برگزار میشود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان استانی چهارمین جشنواره گل‌های محمدی وفاطمی تجلیل این ویژه برنامه از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی پخش شد.

انتهای پیام / ج

مراسم تجلیل از گل‌های محمدی وفاطمی در شبکه آفتاب

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.