پایان مرحله استانی چهارمین جشنواره گلهای محمدی وفاطمی در شازند+ عکس

مراسم اختتامیه مرحله استانی چهارمین جشنواره گل های محمدی و فاطمی در شهرستان شازند با معرفی نفرات برتر برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مراسم اختتامیه مرحله استانی چهارمین جشنواره گل های محمدی و فاطمی با حضور برگزیدگان جشنواره و مسئولان شهرستانی و استانی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شازندبرگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

پایان مرحله استانی چهارمین جشنواره گلهای محمدی وفاطمی در شازند+ عکس

حجت الاسلام شفیعی دبیر چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی استان مرکزی در مصاحبه  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: مراحل شهرستانی مربوط این جشنواره قرآنی برگزار شد و شرکت کنندگانی که در این مسابقات حائز رتبه شدند به مرحله استانی راه یافتندو در شهرستان شازند به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شفیعی افزود: مرحله استانی مسابقات از روز شنبه با حضور شرکت کنندگانی از ۹ شهرستان به میزبانی شهرستان شازند برگزار شدو برگزیدگان این مرحله راهی مسابقات کشوری می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، در سطح استان مرکزی ۷ هزار و ۷۴۶ نفر حضور داشتند که از این تعداد هزارو ۲۰۰ نفر به مراحل شهرستانی و ۴۲۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند ودر رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، ترتیل و تحقیق به رقابت پرداختند که از این تعداد 88 نفر حائز رتبه های اول تاسوم رشته های مختلف شدند .

دبیر چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی استان مرکزی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات ویژه برادران از روز شنبه با حضور ۲۰۰ نفر و مسابقات ویژه خواهران هم در روز دوشنبه با حضور ۲۳۰ نفر در شازند برگزار شد و نفرات اول به مرحله کشوری که اواخر شهریور ماه در کرج برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / ج

جشنواره گل های محمدی و فاطمی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.