اراک؛

تمدید ثبت نام جشنواره قرآنی

ثبت نام برای شرکت در سومین جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) وگل های فاطمی (س) تا دهم تیرماه تمدید شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، دبیر سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی استان مرکزی گفت: ثبت‌نام و سطح‌یابی علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره قرآنی گل‌های محمدی استان مرکزی با توجه به استقبال گسترده کودکان و نوجوانان تا دهم تیرماه تمدید شد.
حجت‌الاسلام شفیعی افزود : اکنون 2 هزار و 500 نفر در جشنواره قرآنی گل‌های محمدی در 8 شهرستان، خمین، دلیجان، محلات، ساوه، زرندیه، آشتیان، تفرش و فراهان ثبت نام کردند که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان مهلت ثبت نام به 5 هزار نفر برسد.
وی افزود: این جشنواره ویژه کودکان 6 تا 12 و نوجوانان 12 تا 17 سال در رشته های قرائت ، حفظ و مفاهیم و خوشنویسی و نقاشی با موضوعات قرآنی برگزار می‌شود و در پایان جشنواره نیز با برگزاری آزمون‌هایی، برگزیدگان این جشنواره مشخص می‌شوند.
دبیر سومین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی گفت : مرحله نهایی این جشنواره در نیمه دوم شهریور، در بخش قرائت در شهرستان تفرش، در بخش حفظ در شهرستان آشتیان و بخش مفاهیم در شهرستان ساوه برگزار و به نفرات برتر هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود.
حجت‌الاسلام شفیعی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره قرآنی تربیت قرانی و توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قران کریم است.
وی گفت: کلاس های آموزشی از اوایل تیرماه اغاز و در نیمه دوم مرداد ماه مرحله شهرستانی مسابقات آغاز و در نیمه اول شهریور ماه مرحله استانی مسابقات جشنواره قرانی ویژه نفرات برتر شهرستانها برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است در دومین جشنواره قرآنی 1500 کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت کردند.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، جشنواره ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.