ضرورت فراهم کردن فضای کسب و کار در سطح شهرها

فرماندار دشتی بر ضرورت فراهم کردن فضای کسب و کار در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: جهت‌گیری و کارهای صورت گرفته در شهرستان نیز باید در راستای ایجاد شغل باشد.

ضرورت فراهم کردن فضای کسب و کار در سطح شهرهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری ظهر دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاکی اظهار داشت: باید به شوراها به عنوان نمایندگان مردم توجه ویژه داشته باشیم و انتظار داریم ادارات نیز پاسخگو مطالبات شوراها باشند.

وی با بیان اینکه شوراها کمک کار مسئولان هستند، افزود: شوراها ظرفیت خوبی برای شهرستان محسوب می‌شوند که می‌طلبد از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

نادری با اشاره به اینکه هم‌گرایی و هم‌افزایی باید در شهرستان بیشتر شود، ادامه داد: شهر کاکی از جایگاه و پیشینه فرهنگی و تاریخی بلندی برخوردار است و امیدواریم با کمک مردم و شوراهای شهر حرکت‌هایی در راستای توسعه همه جانبه بخش و شهر کاکی صورت گیرد.

فرماندار دشتی با بیان اینکه نواحی صنعتی کوچک در بخش‌های این شهرستان ایجاد می‌شود، گفت: باید ضمن جذب سرمایه گذار صنایع مزاحم نیز به این نواحی انتقال داده شود.

وی با تاکید بر اینکه همه اقدامات صورت گرفته باید منجر به رضایت مندی مردم شود، خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سطح شهرها صورت می‌گیرد باید در راستای رضایت مندی مردم باشد.

نادری بر ضرورت فراهم کردن فضای کسب و کار در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: جهت‌گیری و کارهای صورت گرفته در شهرستان نیز باید در راستای ایجاد شغل باشد.

وی ادامه داد: مبلمان شهر کاکی باید تغییر کند و برای این مهم در سال آینده این آمادگی وجود دارد اعتبارات لازم به پروژه‌های عمران شهری تزریق کنیم.

نادری بیان کرد: در حوزه کارآفرینی باید وقت گذاشته شود و مردم نیز باید سرمایه‌گذاری کنند و مشوق‌های خوبی نیز باید در راستای جذب سرمایه گذار در نظر گرفته شود.

وی گفت: باید از تمام فرصت‌ها در راستای توسعه شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/م

نواحی صنعتی کوچک در بخش‌های دشتی ایجاد می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.