آزادسازی و بازگشایی بیش از2هزار مترمربع از اراضی پروژه بزرگراه آزادی

مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی از آزادسازی و بازگشایی 2هزار و 500مترمربع از مسیر اجرای پروژه بزرگراه آزادی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدناصر خطیب گفت: بنا بر قول مدیریت شهری در بازگشایی مسیر پروژه بزرگراه آزادی تا پایان سال و با توافق حاصل شده با شرکت نیسان شرق(پپسی) 2هزار و 500مترمربع از در مسیر پروژه حاشیه اجرای پروژه در محل این شرکت بازگشایی شد.

وی افزود: پیش از این، یعنی در مهرامسال با توافق صورت گرفته با کارخانه پپسی، قسمت شمال این کارخانه با همکاری شهرداری منطقه 10 بازگشایی شد و مسیر در خدمت مردم قرار گرفت.

مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی با اشاره به اینکه برای تملک و بازگشایی این مسیرها مجموعا حدود 8 میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: هزینه تملک 2هزار و 500مترمربع از اراضی شرکت نیسان شرق به همراه بازگشایی قسمت شمالی این شرکت، وفق مقررات و مجوزهای صادر شده، بدون پرداخت وجه نقد و با تهاتر صورت گرفته در صدور پروانه ساختمانی مسیر شد.

خطیب با اشاره به اینکه بازگشایی مسیر اجرای پروژه در محل شرکت نیسان شرق سهولت تردد شهروندان را به همراه دارد، گفت: با بازگشایی این مسیر دسترسی مردم به دوربرگردان تقاطع غیرهمسطح شاهد در مقابل پلیس راه امام هادی(ع) تسهیل می‌شود.

انتهای پیام// م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.