ویژه برنامه های دهه فجر از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

ویژه برنامه های صدا و سیمای خلیج فارس برای ایام الله دهه فجر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مهران جلائی مدیر کل صدا و سیمای خلیج فارس با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : برنامه های فجر ماندگار ، فجرآورد ، جشن انقلاب ، شب های فیروزه ای و خاطرات انقلاب از برنامه های تولیدی این مرکز در ایام الله دهه فجر است.

 وی افزود : «فجر ماندگار» عنوان ویژه برنامه دهه فجر رادیو خلیج فارس است در قالب 10 قسمت 75 دقیقه ای در رادیو خلیج فارس تهیه شده که با آغاز دهه فجر بر روی آنتن رادیو خلیج فارس می رود.

این برنامه شامل بخش های گزارش ، مباحث کارشناسی ، روز شمار انقلاب ، گفتگو ، معرفی کتاب ، سخنرانی و تلفن های مردمی است .

وی گفت : مسابقه رادیویی «فجر آورد» نیز از دیگر برنامه های تولیدی است که به صورت زنده در 8 برنامه 15 دقیقه ای با موضوع ومحوریت انقلاب اسلامی پخش می شود.

این مسابقه با هدف بالابردن سطح اطلاعات عمومی مخاطبان درباره انقلاب هم زمان با آغاز ایام الله دهه فجر ساعت 8:45 صبح پخش می شود.

مهران جلائی افزود : سیمای خلیج فارس با سه ویژه برنامه "جشن انقلاب و خاطرات انقلاب" و اجرای مشترک برنامه شب های فیروزه ای با شبکه پنج سیما به استقبال دهه فجر امسال می رود .

وی گفت : برنامه «جشن انقلاب» در 10 قسمت 50 دقیقه ای هر شب ساعت 21 بمدت 50 دقیقه بصورت زنده پخش می شود .

وی افزود: "خاطرات انقلاب" دیگر برنامه دهه فجری سیمای خلیج فارس است که با هدف مرور خاطرات انقلاب در 10 قسمت 10 دقیقه ای در این ایام پخش می شود.

مهران جلائی گفت : معاونت فضای مجازی مرکز نیز برنامه هایی با هدف نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دست تهیه دارد .

وی گفت : تهیه کپشن و عکس نوشته با موضوع "نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" ، استفاده از عکس های زمان انقلاب در استان ، مسابقه عکس انقلاب با مشارکت رادیو خلیج فارس در بخش رادیو نما ، ساخت آنونس های رادیویی با موضوع انقلاب ، پوشش جشنواره 40 سال رویش از مهم ترین برنامه های معاونت فضای مجازی مرکز در دهه فجر است.

جلائی افزود:پوشش خبری و انعکاس اخبار مرتبط با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب ، تهیه کلیپ های کوتاه از زندگی و مبارزات مشاهیر و نقش آفرینان انقلاب اسلامی در هرمزگان با عنوان ستارگان خلیج فارس ، تهیه موشن گرافیک ، ساخت نماهنگ با موضوع دهه فجر و 22 بهمن و ساخت کلیپ های کوتاه از برنامه تلویزیونی کاروان انقلاب در دهه فجر از دیگر برنامه های در دستور کار معاونت فضای مجازی مرکز در این ایام است.

انتهای پیام/ف

اعلام برنامه های دهه فجر در صداوسیمای خلیج فارس

برچسب ها: دهه فجر ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.