بسته ورزشی پنج شنبه 5 بهمن ماه

با بسته ورزشی پنج شنبه 5 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی جوانان و نوجوانان در سیرجان، حضور کونگ فوکاران کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور، رفسنجان بر سکوی نخست مسابقات کونگ فو قهرمانی استان کرمان، برگزاری مسابقات مینی والیبال و شطرنج دختران در ماهان و آغاز مسابقات جام فوتسال در شهرستان انار پیگیری شده است.

 

* سیرجان میزبان رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی جوانان و نوجوانان

رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان روزهای 23 تا 27 بهمن جاری در شهر سیرجان استان کرمان برگزار می شود.

پذیرش تیم ها از ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 23 بهمن جاری در مجتمع نیروی دریایی، هتل قائم صورت می گیرد و وزن کشی رقابت ها نیز ساعت 7:30 دقیقه تا 8 صبح روز سه شنبه 24 بهمن جاری در سالن چند منظوره ی ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان انجام می شود.

 

* حضور کونگ فوکاران کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور

تیم های منتخب کونگ فو استان در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور که به ترتیب به میزبانی کرج و تهران برگزارمی شود، حضور دارند.

مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو به روش نیمه آزاد آقایان 4 تا 6 بهمن جاری به میزبانی استان البرز ـ شهرستان کرج برگزارمی شود.

تیم منتخب کونگ فو استان کرمان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در این رقابت ها حضور دارد.

مسابقات قهرمانی کشور کمیته فول کونگ فو بانوان نیز در چهار رده سنی به روش نیمه آزاد در استان تهران 4 تا 5 بهمن جاری برگزار می شود.

یک تیم از استان کرمان در این مسابقات نیز شرکت می کند.

 

* رفسنجان بر سکوی نخست مسابقات کونگ فو قهرمانی استان کرمان

مسابقات کونگ فو قهرمانی استان کرمان که با شرکت ۷ تیم در قالب ۱۳۰ شرکت کننده به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد، با قهرمانی رفسنجانی ها پایان یافت.

در پایان این رقابت ها که در محل سالن کشتی شهرستان زرند برگزارشد، تیم رفسنجان با ۶۹ امتیاز اول شد و تیم های زرند با ۶۷ امتیاز و کرمان با ۶۶ امتیاز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

 

* برگزاری مسابقات مینی والیبال و شطرنج دختران در ماهان

مسابقات مینی والیبال و شطرنج دختران آموزشگاه های منطقه ماهان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

طه درویشی کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزشگاه های منطقه ماهان گفت: مسابقات مینی والیبال دختران آموزشگاه های منطقه ماهان در دوره ابتدایی دوره دوم به مدت دو روز با حضور ۶ تیم در محل سالن ورزشی ۹دی این منطقه برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات، آموزشگاه های آزادی، زینبیه و توحید به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

درویشی به برگزاری مسابقات شطرنج اشاره و تصریح کرد: مسابقات شطرنج دختران آموزشگاه های منطقه ماهان نیز در سه مقطع تحصیلی با حضور ۱۸ تیم به مدت یک روز در محل سالن این اداره برگزار شد.

وی یادآور شد: در پایان، در مقطع ابتدایی آموزشگاه های روحی، زینبیه و آزادی به ترتیب عناوین اول تاسوم را از آن خود کردند.

درویشی افزود: درمقطع متوسطه اول هم، آموزشگاه های هاجر و ۱۵خرداد مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: درمقطع متوسطه دوم نیز آموزشگاه های بدر، حضرت معصومه و ۱۲فرودین به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

* آغاز مسابقات جام فوتسال در شهرستان انار

به مناسبت هفته مبارزه با سرطان، مسابقات جام فوتسال انار با حضور 10 تیم از کارمندان ادارات در سالن آزادگان این شهرستان آغاز شد.

این رقابت ها به مدت دو هفته به میزبانی شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان و کمیته فوتسال شهرستان انار برگزارمی شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار