بسته ورزشی دوشنبه 25 دی ماه

با بسته ورزشی دوشنبه 25 دی ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، مسابقات دوره ای و چندجانبه کیوکوشین ufk استان کرمان، برگزاری دوره های آموزشی مختلف راگبی در کرمان، کارگاه آموزشی بیماری های واگیردار و کمک های اولیه در زرند و 5 انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان پیگیری شده است.

 

* زرند قهرمان مسابقات دوره ای و چندجانبه کیوکوشین ufk استان کرمان

مرحله ی نخست اول مسابقات دوره ای  و چند جانبه کیوکوشین ufk استان که با شرکت ۵۰ کیوکوشین کار در هشت وزن در زرند برگزار شد، با قهرمانی میزبان پایان یافت.

در پایان این رقابت ها که در رده کمربند رنگی در سالن زغالسنگ شهرستان زرند برگزار شد، تیم های زرند و کرمان به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و رفسنجان وکیان شهر نیز به طور مشترک سوم شدند.

  مسابقات چند جانبه کیوکوشین ufk استان با برنامه ریزی های صورت گرفته در سه مرحله و شبیه به لیگ برای ufk کاران انجام می شود که در پایان این مسابقات امتیازات فردی محاسبه و نفرات برتر انتخاب می شوند.

برگزیدگان نهایی این رقابت ها به اردوی تیم ufk استان کرمان دعوت می شوند.

 

* برگزاری دوره های آموزشی مختلف راگبی در کرمان

سمینار آشنایی با راگبی، کارگاه تگ راگبی، مربیگری درجه سه راگبی، داوری درجه سه راگبی و کارگاه راگبی ساحلی از جمله دوره های آموزشی هستند که 4 تا 6 بهمن ماه در کرمان برگزار می شوند.

  این دوره ها در بخش آقایان و بانوان در کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، زمین چمن تدین، مجموعه ورزشی امام علی (ع) و سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار می شوند.

شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32811702 و 09364303161 تماس بگیرید.

این کار به همت کمیته راگبی با همکاری هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان برگزار می شود.

 

* کارگاه آموزشی بیماری های واگیردار و کمک های اولیه در زرند

کارگاه آموزشی بیماری های واگیردار و کمک های اولیه در زرند با حضور 200 نفر از مربیان ورزش، هیئت های ورزشی و مربیان تربیت بدنی و بهداشت در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار شد.

این دوره ی آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی مربیان و معلمان مدارس در مورد بیماری ها و آموزش به دانش آموزان، اهمیت شناخت هرچه بیشتر بیماری های واگیردار و توجه به مخاطرات این بیماری ها بر سلامت افراد جامعه و لزوم آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در مورد راه های پیشگیری، کنترل و درمان آن با تدریس دکتر عربنژاد از هیئت پزشکی ورزشی کرمان برگزار شد.

این کار به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت پزشکی ورزشی و کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان زرند انجام شد.

 

* 5 انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

طی جلسه ای با حضور کارکنان، معاونان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، 5 انتصاب صورت گرفت.

بر این اساس، طی احکام جداگانه ای از سوی محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، میثم پاریزی به عنوان مشاور عالی در حوزه مدیریت،  امیررضا آشورماهانی به عنوان سرپرست اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، مرتضی بلوردی به عنوان دبیر کار گروه واگذاری اماکن ورزشی، مهدی نامجو به عنوان مسئول تدارکات و حجت سلطانی به عنوان مشاور و دبیر شورای فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار