دادستان نیر؛

کاوش های باستان شناسی در شهرستان نیر آغاز شود

دادستان شهرستان نیر گفت: به منظور جلوگیری از حفاری های غیر مجاز کاوش های باستان شناسی در شهرستان نیر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر حیدری، دادستان شهرستان نیر در جلسه پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: حفاری های غیرمجاز توسط برخی از افراد زیاد شده که به منظور جلوگیری از آن اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرستان نیر کاوش های باستان شناسی را در مناطق تاریخی شهرستان آغاز کند.

وی به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در روستاها و مقابله با آن اشاره کرد و افزود: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت کابل های برق علاوه بر اینکه گشت های تلفیقی صورت می گیرد شوراها و دهیاران و حتی روستائیان عزیز با ارگان های ذیربط  همکاری نمایند.

دادستان شهرستان نیر همچنین به سو استفاده برخی افراد از زمین های منابع ملی و کشاورزی در راستای احداث ملک اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی و امور اراضی جهاد کشاورزی قبل از اینکه افراد سودجو از زمین های منابع ملی و کشاورزی جهت ساخت و ساز استفاده کنند با آنها برخورد کرده تا تخلفی صورت نگیرد و جرمی اتفاق نیفتد.

حیدری از کاهش وقوع سرقت در شهرستان خبر داد و افزود: در شهرستان نیر 23 درصد سرقت کاهش یافته و برای کاهش هرچه بیشتر آن مسئولان ذیربط برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

کاهش 23 درصدی سرقت در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.