رونمایی از جدیدترین محصولات 4 شرکت خودروساز در نمایشگاه اصفهان

4 شرکت خودروساز داخلی نخستین بار در کشور از جدیدترین محصولات خود در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان رونمایی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو با اعلام این مطلب از حضور 10 شرکت برتر خودروسازی کشور در این نمایشگاه بین‌المللی خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه صنعت خودرو از بهترین، پرمخاطب‌ترین و پر بازدیدترین نمایشگاه‌های استان اصفهان است که با مشارکت فعالان صنعت خودرو، امروز چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان گشایش بافت.

علی یارمحمدیان با بیان این که این نمایشگاه 9 هزار متر مربع وسعت و 10 مشارکت کننده نیز از سراسر کشور در آن حضور دارند، بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌ها سعی کرده است با افزایش کیفیت مشارکت‌کنندگان، رضایت مخاطبان و مصرف‌کنندگان را به شرکت‌های خودروسازی جلب کند و این مشارکت کنندگان از بهترین‌های آن‌ها هستند.

وی با بیان این که امروز می‌توان اتحاد رقبای صنعت خودروسازی را در نمایشگاه مشاهده کرد، عنوان کرد: امروز 10 خودرو ساز برتر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و 4 شرکت نیز از جدیدترین محصولات خود نخستین بار در کشور، در نمایشگاه اصفهان رونمایی می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان این که شرکت نمایشگاه‌ها سعی کرده تا نقش و رسالت خود برای رونق اقتصادی در اصفهان و کشور را ایفا کرده باشد، مطرح کرد: برگزاری رویدادهای اقتصادی و نمایشگاه‌های بین‌المللی در افزایش رضایت مخاطبان، اثرگذار است و این نمایشگاه نیز با کیفیت و استاندارد بسیار بالا برگزار شده است به نحوی که یکی از بی‌رقیب‌ترین نمایشگاه‌های کشور است.

یارمحمدیان در این نشست از برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک با همکاری هیأت اتومبیل‌رانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در هفته آینده خبرداد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار