تولیت آستان قدس مطرح کرد؛

بلند مرتبه سازی اطراف حرم امام رضا(ع) به هیچ وجه قابل قبول نیست

تولیت آستان قدس گفت: آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه سازی حتماً باید متوقف شود.

بلند مرتبه سازی اطراف حرم به هیچ وجه قابل قبول نیست  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی  در حاشیه بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی افزود:باید ساخت و ساز‌های اطراف حرم امام رضا (ع) مدیریت جدی شود تا گنبد مطهر همواره نمود خودش را از تمام مشهد داشته باشد.

 
وی گفت:اقداماتی در سال‌های گذشته برای توسعه خیابان‌ها اطراف حرم مطهر صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات کامل شده و بخشی از آن ناقص باقی مانده است که این نقص مشکلاتی را برای زائرین و مردم ساکن در این منطقه ایجاد کرده است.
 
تولیت آستان قدس رضوی افزود: گشایش خیابان‌های اطراف حرم مطهر بایستی موجب تسهیل در رفت و آمد زائران و مجاوران شود و این موضوع نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت:امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات شهردار و شورای شهر و با همکاری بخش‌های مختلف، ساکنین این مناطق و بازاریان محترم این توسعه اتفاق بیافتد که حتماً برای مردم عزیزمان در این منطقه و زائرین فضای بهتری ایجاد می‌شود.


همدلی و هماهنگی بسیار مناسب آستان قدس رضوی با مدیریت شهری


شهردار مشهد هم در حاشیه این بازدید از همدلی و هماهنگی بسیار مناسب آستان قدس رضوی با مدیریت شهری ابرازخرسندی کرد و گفت: از روزی که بنده به عنوان شهردار مشهد فعالیتم را آغاز کردم این هماهنگی‌ها وجود داشته و باعث اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف شده است.

تقی زاده خامسی افزود: در همین راستا نه تنها مسئولان استانی بلکه مدیران و مسئولان کشوری نیز باید به این طرح عنایت خاصی داشته باشند تا کار اجرای طرح مذکور تسریع یابد.

وی با بیان این که مسئولان استان برای اجرای پروژه‌های مهمی همچون طرح اطراف حرم همدل هستند گفت: در حال حاضر طرح بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی به نیمه کار خود رسیده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام ۵۰ درصد مابقی این طرح به یک هم افزایی و همدلی بین مسئولان و مردم نیازمندیم.
 

انتهای پیام//ف.ج
 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
یا امام رضا