حضور ۱۵ تیم خارجی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر

دبیر فدراسیون بدمینتون از حضور ۱۵ تیم خارجی و ۵۰ بازیکن داخلی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر خبر داد.

حضور ۱۵ تیم خارجی در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجرعلی موذن دبیر فدراسیون بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ درباره مسابقات  پیش روی ملی پوشان کشورمان که قرار است  تا پایان سال جاری در آن ها شرکت کنند گفت : قرار است ملی پوشان کشورمان در رقابت های بین المللی دهه فجر امسال  که قرار است به میزبانی شهر زنجان از تاریخ 16 الی 19 بهمن با حضور 15 تیم خارجی و حضور 50 بدمینتون باز ایرانی در بخش آقایان و بانوان برگزار شود شرکت کنند.

خوشبختانه در جلسه ای که میان مسئولان استان و فدراسیون بدمینتون برگزار شد برنتامه ریزی اسن مسابقات صورت گرفت و  امکانات مورد نیاز در نظر گرفته شد.

او افزود: قرار است در این رقابت ها 25 تا 30 ورزشکار در بخش آقایان و همین طور در بخش بانوان در قالب تیم های جوانان ، بزرگسالان و منتخب زنجان حاضر شوند. 

موذن درباره حضور تیم های های قدرتمند بدمینتون در این مسابقات بیان داشت: از آن جایی که این مسابقات دارای جایزه 25 هزار دلاری است،  تیم ها و بازیکنان خوبی در این رقابت ها حاضر شده اند که از جمله آن ها می توان به نمایندگان اندونزی ، تایلند و مالدیو اشاره کرد که رنکینگ جهانی بازیکنان آن ها به 53 جهان هم می رسد. همچنین تیم هایی مانند مالزی ، هند ، مکزیک ، استرالیا ،آلمان و ترکیه هم از جمله تیم هایی هستند که در این رقابت ها حاضر شده اند. 

دبیر فدراسیون بدمینتون در ادامه افزود: این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی است و از آن جایی که بازیکنان باید از همین حالا برای حضور در رقابت های المپیک 2020 ژاپن امتیاز جمع کنند این مسابقات ارزش بالایی دارد. 

او درباره برگزاری اردو برای ملی پوشان عنوان کرد: اردو های مختلفی در بخش آقایان و بانوان از دی ماه آغاز کردیم و قرار است تا از تاریخ 10 الی 15 بهمن هم آخرین مرحله اردوی آماده سازی را در زنجان برگزار کنیم. همچنین قرار است 8 بازیکن در بخش دختران و پسران در کمپ  بازیکنان منتخب غرب آسیا که از تاریخ 5 الی 15 بهمن در زنجان برگزار می شود حاضر شوند. 

انتهای پیام / 

اظهارت دبیر فدراسیون بدمینتون درباره مسابقات دهه فجر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار