قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان در شهرستان یزد مشخص شدند

رقابت های فینال مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان امروز در شهر یزد برگزار شد و قهرمانان این رقابت ها مشخص شدند.

قهرمانان دومین مرحله مسابقات رنکینک بدمینتون آقایان در شهرستان یزد مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   دیدار فینال دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد و قهرمانان این رقابت ها در قسمت یک نفره و دونفره شناخته شدند.

در دیدار فینال یک نفره فرزین خانجانی از تهران به مصاف حسن متقی از گیلان رفت و در پایان این فرزین خانجانی بود که موفق شدبه برتری برسد و قهرمان این رقابت ها شود .

حسن متقی از گیلان هم دوم شد و محمد پایروند از تهران و علیرضا فغفوری از زنجان مشترکاً به مقام سوم یک نفره دست یافتند.

در فینال دونفره این رقابتها هم ، تیم دونفره (آزاد ) امیر قاسمی و علیرضا قاسمی برابر تیم دونفره (آزاد )عرفان شاه حسینی و عباس زورمند به میدان رفتند و در پایان این مسابقه تیم دونفره امیر قاسمی و علیرضا قاسمی موفق شدند تیم دونفره عرفان شاه حسینی و عباس زورمند را شکست دهد و به مقام نخست دست یابند.

تیم دونفره ( آزاد )عرفان شاه حسینی و عباس زورمند دوم شد و تیم های دونفره محمد رضا باقری و علی حسین خانی از زنجان به همراه تیم دونفره بهروز یزدانی و کامبیز شهدی از فارس به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان با شرکت 127 بازیکن از 26 استان کشور در روزهای 22 الی 24 آذر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد.

انتهای پیام /

قهرمانان رنکینگ بدمینتون کشور مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار