دیدار معوقه لیگ برتر والیبال

ساروی‌ها میزبان كاله / شاگردان عطایی به دنبال سومین پیروزی پیاپی

دیدار معوقه دو تیم ساری 21 و كاله آمل از ساعت 16 فردا (یكشنبه) در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار معوقه دو تیم والیبال كاله آمل و ساری 21 از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، فردا (یكشنبه) به میزبانی سالن سید رسول شهر ساری برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود تیم‌های ساری 21 و کاله مازندران روز 13 دی ماه، در سالن رسول شهر ساری به مصاف یکدیگر بروند که این دیدار به درخواست میزبان و موافقت باشگاه کاله و سازمان لیگ لغو شده بود.

تیم كاله آمل در حالی فردا مقابل دیگر تیم استان مازندران یعنی ساری 21 بازی  خواهد كرد كه این تیم در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارد. بازیكنان كاله هفته گذشته به یک پیروزی خوب در شهر ارومیه دست پیدا كردند و هفته قبل از آن نیز مقابل اردكان به برد رسیده بودند. این سومین بازی خارج از خانه آملی‌ها در این مدت اخیر خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی برای پیروزی به ساری خواهند رفت و در تلاش هستند بتوانند شكست دور رقت مقابل تیم ساری را جبران كنند.

تیم ساری 21 نیز كه تغییر تحولاتی مدیریتی را در تیمش شاهد بود، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی كسب نكرده است. این تیم تنها 4 پیروزی داشته است و در حال حاضر در رده یازدهم جدول قرار دارد. تیم ساری شانس چندانی برای حضور در پلی آف ندارد اما قطعا برای شكست دادن تیم هم استانی خود، آن هم در خانه از انگیزه كافی بهره‌مند است.

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران ، گرامیداشت شهید محسن حججی، نیز چهارشنبه (چهارم بهمن) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدار معوقه والیبال فردا برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار