هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی آسان تبریزی‌ها در خانه / شاگردان عطایی برنده نبرد کاله و خاتم

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی پیگیری شد که تیم کاله آمل در نبرد حساس با اردکان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، عصر امروز با برگزاری مسابقاتی پیگیری شد.

در تهران و در خانه والیبال از ساعت 15 دو تیم بانک سرمایه و شهرداری ارومیه با قضاوت کیوان عابدزاده به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم صدرنشین این مسابقات یعنی سرمایه دارها موفق شدند با حساب 3 بر صفر  از سد میهمان خود گذشته و به روند صدرنشینی خود ادامه دهند.

در دیگر دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم شهرداری تبریز در خانه میزبان رعد پدافند کاشان بود که شاگردان عادل بناکار موفق شدند در این مسابقه با حساب 3 بر صفر برنده شدند و به یک پیروزی دیگر دست یافتند.

تیم پیکان بعد از تغییرات در کادر فنی و استعفای پیمان اکبری امروز در خانه والیبال به مصاف تیم شمس رفت و با شکست 3 بر صفر این تیم از بحران خارج شد. پیکانی‌ها در حالی به این پیروزی دست یافتند که پیمان اکبری سرمربی سابق این تیم در سالن حضور داشت و بازی شاگردان سابقش را از نزدیک تماشا کرد. تیم والیبال پیکان را در این مسابقه مرتضی عهدی هدایت می کرد.

در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال کاله در اردکان میهمان تیم خاتم این شهر بود. این مسابقه که نبردی حساس برای هر دو تیم به شمار می‌رفت در نهایت با برتری تیم میهمان یعنی کاله به پایان رسید. کاله در این مسابقه که بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت، توانست با حساب 3 بر یک از سد خاتم اردکان عبور کند.

تیم هاوش گنبد نیز در خانه میزبان تیم سایپا تهران بود. دیداری که تماشایی ترین مسابقه این هفته از رقابت‌ها از آب درآمد و پنج ست به طول انجامید. در نهایت و در هیاهوی سالن مملو از تماشاگر المپیک گنبد، تیم هاوش بازنده مسابقه شد و نارنجی‌پوشان پایتخت موفق شدند با حساب 3 بر 2 میزبان خود را شکست داده و روند پیروزی‌های خود را حفظ کرد.

دیدار دو تیم شهرداری ورامین و ساری 21 نیز از ساعت 17 و 30 در سالن شهید گل عباسی ورامین آغاز شد. دیداری  که دومین مسابقه پنج سته این هفته از مسابقات به شمار می‌رفت. این مسابقه در پایان با حساب 3 بر 2 به سود تیم ورامین به پایان رسید تا ساری 21 در این مسابقه نیز دست خالی زمین را ترک کند.

در نهایت هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای تهران، ورامین، اردکان، تبریز و گنبد پیگیری شد و تیم‌های شهرداری ورامین، بانک سرمایه، پیکان تهران، کاله آمل ، سایپا و شهرداری تبریز برندگان این هفته از مسابقات لقب گرفتند.

**نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری ورامین – ساری 21

بانک سرمایه 3 – شهرداری ارومیه صفر

شهرداری تبریز 3 – رعد پدافند کاشان صفر

خاتم اردکان یک – کاله مازندران 3

هاوش گنبد 2 – سایپا تهران 3

شمس صفر – پیکان تهران 3

انتهای پیام/

در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار