هفته هجدهم لیگ برتر والیبال

پیروزی میلیمتری کاله در هیاهوی سالن غدیر / شکست عجیب تبریزی‌ها در اردکان

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد که تیم کاله آمل در سالن ارومیه موفق به شکست شهرداری ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری شش مسابقه عصر امروز در شهرهای کاشان، ساری، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد.

در تهران و از ساعت 15 دو تیم سایپا و شمس تهران با هم دیدار کردند که شاگردان شعبان خمسه موفق شدند در این مسابقه با حساب 3 بر صفر شمس را شکست داده و روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم شهرداری ارومیه در خانه میزبان کاله آمل بود. آملی‌ها در این دیدار با حساب 3 بر 2 مقابل میزبان خود به برتری رسیدند. این دیدار یکی از مهیج ترین مسابقات این هفته به شمار می‌رفت. چرا که تیم کاله بازی 2 بر صفر باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد. تیم شهرداری ارومیه نیز که در این هفته‌ها از پیروزی فاصله گرفته است، در مقابل کاله نیز نتوانست به موفقیت دست پیدا کند و در نهایت بازنده این دیدار شد تا نوار شکست هایش همچنان ادامه پیدا کند.

تیم صدرنشین بانک سرمایه که حضورش درپلی آف مسابقات لیگ برتر را چند هفته پیش قطعی کرده بود؛ در دیدار این هفته خود در خانه والیبال پذیرای تیم هاوش گنبد بود. هاوشی‌ها در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند با این حال مقابل تیم پرستاره بانک سرمایه نتوانستند مقاومت کنند و نتیجه را 3 بر صفر واگذار کردند. البته مصطفی کارخانه در این مسابقه سید محمد موسوی و مجتبی میرزاجانپور را در اختیار نداشت و از شهرام محمودی نیز تنها در بعضی دقایق مسابقه به عنوان بازیکن جانشین استفاده کرد.

تیم رعد پدافند کاشان نیز در چارچوب هفته هجدهم به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت که در این مسابقه و در حالی که نمایشی پایاپای با تیم میهمانش داشت، در نهایت با حساب 3 بر 2 بازنده شد. تیم ساری 21 نیز در خانه مقابل پیکان تهران 3 بر صفر شکست خورد تا باز موفق به کسب پیروزی نشود. پیکانی‌ها با این پیروزی به روند خوب خود بازگشتند.

تیم خاتم اردکان در هفته هجدهم و در حالی که ایگور کولاکوویچ از این مسابقه دیدن می کرد، میزبان شهرداری تبریز بود. اردکانی‌ها در این مسابقه موفق شدند شهرداری تبریزی که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رفت را شکست دهند. اردکان بعد از چند شکست موفق به کسب این پیروزی شد.

در پایان هفته هجدهم تیم های بانک سرمایه، شهرداری تبریز، سایپا تهران، پیکان تهران و کاله آمل به ترتیب در رده های اول تا پنجم باقی ماندند و رعد پدافند و ساری 21 همچنان در قعر جدول جاخوش کردند.

**نتایج کامل هفته هجدهم به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه 2 – کاله آمل 3

بانک سرمایه 3 – هاوش گنبد صفر

رعد پدافند کاشان 2 – شهرداری ورامین 3

ساری 21 صفر – پیکان تهران 3

خاتم اردکان 3 – شمس تهران صفر 

انتهای پیام/

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار