نصب سامانه تردد شمار محور بردسیر؛باغین

رئیس اداره راه داری و حمل نقل جاده ای شهرستان بردسیر از نصب سامانه ترددشمارمحور بردسیر،باغین خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الامینی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای از نصب سیستم ترددشمار جاده ای آنلاین برای اندازه گیری و ارسال آمار ترافیک محور مواصلاتی بردسیر،باغین خبرداد.


وی افزود: خروجی این سیستم برای ارائه ترافیک لحظه ای راه ها، تشخیص مسیرهای مسدود و ارائه مسیرهای جایگزین، اطلاع رسانی به رانندگان، تخمین نیاز توسعه راه ها و دیگر پیش بینی ها و تحلیل های آماری کاربرد دارد.


رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسیر تصریح کرد: این سیستم شامل یک دستگاه ترددشمار مبتی بر سنسورهای مغناصیسی، مجموعه تجهیزات زیر و کنار جاده ای (لوپ سنسور و پوشش های محافظ، کیوسک و تجهیزات داخلی)، سرور مرکزی و سرور اصلی سازمان می باشد، بدین صورت که آمار لحظه ای اندازه گیری شده توسط دستگاه از طریق بستر ارتباطی GPRS/GSM به سرور مرکزی ارسال خواهد شد و پس از انجام پردازش های اولیه آماری از طریق اینترنت برای سرورهای اصلی سازمان حمل و نقل ارسال خواهد شد.

روح الامینی ادامه داد: این دستگاه توانایی شمارش، اندازه گیری سرعت و نیز تشخیص ۵کلاس خودروهای عبوری از روی آن، ثبت و ارسال اطلاعات از طریق لینک شبکه موبایل را دارد.


وی ازدیگر ویژگی های نصب این دستگاه قابلیت اعتماد بالا و توانایی کار کردن در بازه گسترده رطوبت و دمایی، در کنار تکنولوژی مورد نیاز برای اندازه گیری دقیق را عنوان کرد.
انتهای پیام/ی

جمع آوری آمار ترددها در محور باغین

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار