تعیین تکلیف انتقال آب دریای خزر

بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی منتفی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی ‌اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی منتفی و در لایحه بودجه نیز ردیفی برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه مردم مقابل انتقال طرح آب دریای خزر خواهند ایستاد، گفت: فکر نمی ‌کنم که دولت یا وزارتخانه ‌ای در مقابل چنین مسئله‌ ای برابر مردم قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره افزایش مالیات بابیان اینکه افزایش مالیات به نسبت تورم تغییر چندانی نیافته و از ۱۱۶ هزار میلیارد تومان به ۱۲۸ هزار میلیارد تومان رسیده است، افزود: اخذ این مالیات در شرایط کنونی بسیار سخت است.

یوسف نژاد افزود: اگر امکانان جایگزین منابع دیگری به‌ جای مالیات وجود داشت بهتر بود زیرا به گروه‌ های اثرگذار جامعه کمک می ‌شد و از دیگر راهکارها این بود که قیمت نفت را به ۶۰ دلار در بشکه افزایش دهیم و از این طریق ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع تأمین می‌ شد.

وی به فرار مالیاتی اشاره  کرد و گفت: به دولت توصیه‌ شده تا پوشش مالیاتی جدید را بکار گیرند تا گروه‌ های جدید مالیاتی شناسایی شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، شمار طرح های نیمه ‌کاره مازندران را حدود سه هزار طرح اعلام کرد و خواستار برنامه‌ ریزی برای این طرح شد.

انتهای پیام/ م

انتقال آب دریای خزر منتفی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
با تشکر .سپاااااااااااااااااااااااااااااااااس