روستاها همچنان در انتظار اعتبار

رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: یک سال و نیم گذشته تاکنون یک ریال تخصیص اعتبارات روستایی داده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیازآذری رییس مجمع نمایندگان مازندران در نشست مجمع نمایندگان مازندران در شهرستان بابلسر با بیان اینکه این نشست با هدف شناخت مشکلات و رفع آن و نیز تهیه گزارشی از عملکرد آخرین وضعیت برنامه های اجرایی و وضعیت مازندران برگزار شده است افزود: یک سال و نیم گذشته تاکنون یک ریال تخصیص اعتبارات روستایی داده نشده و امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات این استان اقدام کند.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع فعالیت های آموزشی از مهر امسال نیاز به یک سیاستگذار در این زمینه بوده و انتظار داریم دولت وزیرعلوم را که فردی مورد اطمینان و دارای صلاحیت در راستای فعالیت های آموزشی باشد، زودتر به مجلس معرفی کند.

ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه بحث انتقال آب دریای خزر با تلاش نمایندگان مجلس مازندران منتفی شد افزود: با کوشش نمایندگان این استان، خط لوله گاز از سمنان به مازندران به بهره برداری رسیده است. 

محمدعلی شاعری نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نیز نمایندگان مجلس باید در راستای رفع مشکلات مازندران از جمله محیط زیست، زباله و بیکاری گام های موثر بردارند گفت: نظام بودجه ریزی سنتی باید در این استان متحول شده و موضوع زباله نیز حل و فصل شود.

وی افزود: ریختن فاضلاب به دریای خزر و از بین رفتن ماهیان آن و نیز کاهش صید ماهیان در مازندران از چهار تن به یک تن از دیگر مشکلات این استان است که باید با هماهنگی دستگاه های مسئول رفع شود. 

انتهای پیام/آ

هم اندیشی نمایندگان مازندران برای برون رفت از مشکلات و معضلات

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.