هواشناسی؛

بارش باران در نقاط مختلف استان بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش باران در نقاط مختلف استان، گفت: از عصر امروز خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

بارش باران در نقاط مختلف استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی به استان، صبح امروز در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان رگبار باران به همراه رعد و برق و گاهی وزش باد گزارش شد. انتظار می‌رود تا عصر امروز سایر نقاط استان نیز با نسبت‌های متفاوت تحت تأثیر بارش‌های این سامانه قرار گیرند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود با خروج تدریجی این سامانه بارشی از ظهر امروز وزش باد شدید شمال غربی آغاز گردد و تا روز دوشنبه ادامه یابد.  خلیج فارس طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

مساعدی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان نیمه ابری گاهی تمام ابری در برخی نقاط همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد و از بعد از ظهر امروز بتدریج کاهش ابر، افزایش باد و گرد و خاک و کاهش دما پیش بینی می‌شود. در این مدت جهت باد شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت بتدریج ۲۰ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر بتدریج از عصر امروز ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام /پ

خلیج فارس مواج می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.