کارشناس هواشناسی خبر داد؛

احتمال وقوع رگبار پراکنده باران

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر در استان بوشهر و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران در استان خبر داد.

احتمال وقوع رگبار پراکنده بارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده عبور متناوب امواج ناپایدار جو از روی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: در نتیجه عبور این امواج از استان طی ساعاتی بر میزان پوشش ابر در آسمان افزوده خواهد شد و طی امشب تا اواخر فردا در برخی ساعات وقوع رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین از فردا به تدریج بر سرعت جریانات شمال غربی افزوده خواهد شد و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دریا مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، از عصر امروز همراه با افزایش ابر و از امشب رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد امروز متغیر با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و از فردا ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت شش و ۵۱ دقیقه، مد دریا ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/پ

افزایش ابر در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.