امام جمعه ابرکوه؛

جناح بازی برخی مسئولان برای مردم نون و آب نمی شود

امام جمعه ابرکوه گفت: برخی مسئولان به جای رفع مشکلات مردم به دنبال سیاسی‌کاری و جناح‌بازی‌های خود هستند اما بدانند که اینها برای مردم نان و آب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل مردم مشکلات معیشتی است اظهار داشت: مسئولان اگر خود را جای مردم بگذارند و بتوانند گرفتاری‌های آنها را درک کنند و بدانند بیکاری و بی‌درآمدی چه تبعاتی دارد، جدی‌تر برای رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: برخی مسئولان به جای رفع مشکلات مردم به دنبال سیاسی‌کاری و جناح‌بازی‌های خود هستند اما بدانند که اینها برای مردم نان و آب نمی‌شود.

حسینی با تاکید بر اینکه نکته مهم برای مردم، تامین هزینه‌ها و کسب حداقل درآمدها برای امرار معاش است، افزود: عده‌ای فکر می‌کنند می‌توان برجام را سر سفره مردم گذاشت و به آنها خوراند و به همین دلیل است که امروز دغدغه برگزاری جشن دو سالگی برجام را دارند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم برجام در مباحث کلان اقتصادی بی‌اثر بوده اما واقعیت این است که مشکل کشور ما امروز وجود عوامل نفوذ است.

وی تصریح کرد: برخی از مردم در زمان انتخابات احساساتی شدند و شایستگی و ایمان و قابلیت افراد را نادیده گرفتند و امروز نتیجه این امر، نامه‌نگاری تعدادی از نمایندگان مجلس بری رئیس قوه قضائیه به منظور آزادی سریع اغتشاشگران است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات آمریکا و تداوم دشمنی‌های او با ایران اظهار داشت: هدف نهایی آمریکا، آسیب رساندن به کشور ما است و برای تحقق این امر به دنبال این هستند که زخمی در ایران پیدا کنند تا مانند مگس روی آن بنشینند.

وی تصریح کرد: بنابراین مسئولان ما باید زخم‌های معیشتی و اقتصادی و فرهنگی کشور را مداوا کنند تا دشمنان فرصت جولان روی این زخم‌ها را پیدا نکنند.

حسینی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات مسئولان سه قوه باید تلاش کنند و مسئولان هر سه قوه نیز باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند اما می‌بینیم که متاسفانه برخی از آنها به جای انجام وظایف خود به حاشیه می‌روند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه آخر دی ماه شهرستان ابرکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.