امام جمعه مهریز؛

مردم فلستین، نماد ایستادگی و مقاومت

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: مردم فلسطین که بیش از ۶۰ سال است در برابر رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرده‌اند، نماد ایستادگی، صلابت و مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه مهریز با اشاره به روز غزه اظهار داشت: مردم فلسطین که بیش از ۶۰ سال است در برابر رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرده‌اند، نماد ایستادگی، صلابت و مقاومت هستند.

وی با اشاره به مقاومت ۲۲ روزه مسلمانان فلسطین عنوان کرد: این مقاومت گرچه با سکوت دولت‌های آمریکایی و اروپایی و عربی همراه بود، اما نقطه عطفی برای تاریخ فلسطین و منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

محی الدینی تصریح کرد: این مقاومت سبب شد تا صهیونیست‌ها دچار یأس شوند و بفهمند که شکست ناپذیری آن‌ها رویایی بیش نیست و مقاومت مردم فلسطین آن‌ها را در نهایت زمین‌گیر خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: این واقعه برای همه ملت ایران واقعه‌ای تاثر برانگیز بود و از خداوند منان برای خانواده‌های قربانیان این حادثه تلخ، صبر مسئلت می‌کنیم.

امام جمعه مهریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: این روز به عنوان روز پرستار نامگذاری شده تا پرستاران نسبت به وظیفه خطیر خود آگاه باشند و با الگوگیری از این بانوی نمونه و شجاع و دلسوز، در خدمت به مردم کوشاتر و با انگیزه‌تر باشند.

محی‌الدینی یادآور شد: شغل پرستاری به تعبیر رهبر معظم انقلاب از مشاغل شریف و ارزشمند است و پیامبر اسلام (ص) و بزرگان دین نیز در مورد این شغل شریف، سخنان بسیاری داشته اند که این امر نشان از قداست پرستاری دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: پرستاران ما به خلق نیکو و صبوری بتوانند ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) و متعهد در مسیر خدمت‌رسانی به مردم باشند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه آخر دی ماه شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار