طرح معرفت بسیجیان در اداره‌ها فرصتی برای فرهنگ سازی است

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد طرح معرفت بسیجیان را فرصتی جهت فرهنگسازی و آشنایی با مبانی دولت اسلامی دانست و گفت: ما به عنوان نیرو‌های بسیجی وظیفه داریم در تمام زمینه‌ها پیشتاز باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ حسن ابراهیمی بشکانی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد گفت: با آموختن شاخص‌های دولت اسلامی، فرهنگ سازی جهت تحقق دولت اسلامی صورت می‌گیرد که دراین زمینه فرماندهان پایگاه‌ها بیشترین مسئولیت دارند.

وی افزود: برنامه‌هایی که در دستگاه‌های اداری انجام می‌شود، باید نماد و نمود بیرونی داشته تا رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و در این ارتباط در جهت تحول درونی در اداره‌ها می‌توان از طریق حلقه‌های صالحین وارد شد.

این عضو بسیج کارمندان سپاه یزد ادامه داد: از طریق حلقه‌های صالحین می‌توان نقاط کوری که خدمت رسانی به مردم را دچار اختلال کرده است، پیدا کرد و راه حلی برای آن اندیشید، همچنین این حلقه‌ها می‌توانند عملکرد خودسازی داشته باشند و برنامه‌هایی را جهت رسیدن به نقطه هدف که تحقق دولت اسلامی است، پیاده کنند.

ابراهیمی بشکانی در خصوص تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: در این زمینه ابتدا باید از خود شروع کنیم و با توجه به اینکه به اداره‌ها ابلاغ شده است، با کمک و مطالبه گری در این مسیر و با استفاده از کارشناسان فکر و اندیشه و با در نظر گرفتن شرایط و با برنامه ریزی در اداره‌ها به آن پرداخت.

این فعال بسجیی معرفی آثار کار‌هایی که در نظام اداری انجام می‌گیرد را برای مردم به عنوان تحول بیرونی در یک سازمان و اداره یاد کرد.

سرهنگ ابراهیمی بشکانی یادآور شد: برای رسیدن به این منظور استفاده از شورای اداری متشکل از بسیجیان که مجموعه‌ای از افراد خوشفکر و ایده پرداز هستند، به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری اداره‌ها در شهرستان استفاده کرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان یزد با اشاره به تشکیل گروه جهادی و محرومیت زدایی که در قالب شورای اداری قشر مردمی می‌تواند انجام شود، اظهار کرد: ادارات می‌توانند در قالب کار‌های سازمانی و اداری خود با حضور در مساجد، مکان‌هایی در خود ادارات، نماز جمعه، مناطق محروم  حضور پیدا و خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/ ا

طرح معرفت بسیجیان فرصتی جهت فرهنگسازی و آشنایی با مبانی دولت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.