فضل الهی عامل پیروزی پی در یی جبهه مقاومت

حجت الاسلام آیت اللهی پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و پایان یافتن سیطره شجره خبیثه داعش بر عراق و سوریه را امداد و یاری خداوند و لطف و فضل الهی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام‌جمعه موقت یزد با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و پایان یافتن سیطره شجره خبیثه داعش بر عراق و سوریه و تبریک این مهم، اظهار داشت: علت اصلی پیروزی‌هایی از این قبیل امداد و یاری خداوند و لطف و فضل الهی است.

حجت‌الاسلام آیت‌اللهی بابیان اینکه این پیروزی دو عامل فرعی و مهم دیگر نیز دارد، اذعان کرد: رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای و هوشمندی و هدایت‌های به‌موقع ایشان نیز نقشی مهم و راهبردی در پیروزی جبهه مقاومت داشت.

وی با تأکید بر اینکه مجاهدت‌ها رزمندگان اسلام، دلیری‌ها مدافعان حرم و همیاری و همدلی مردم کشور از دیگر دلایل پیروزی جبهه مقاومت بود، خاطرنشان کرد: مقتدرترین و با درایت‌ترین رهبر‌ها بدون یار و همراه موفق نخواهند بود.

آیت اللهی با اشاره به اینکه در طول مدت رهبری امام خامنه‌ای همواره بر صلابت و اقتدار امام خامنه‌ای افزوده‌شده است، بیان داشت: همواره اقدامات ایشان به‌موقع و هدایت‌کننده بوده و شاهد هستیم که برخور‌د ایشان با یاران و مؤمنین دلسوزانه و پدرانه و با دشمنان و بدخواهان اسلام مقتدرانه و شدید است؛ که نمونه بارز این محبت در اقدامات ایشان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه مشهود است.

خطیب نماز جمعه یزد با قدردانی از اقشار مختلف مردم، هیئت‌های مذهبی و نهاد‌هایی همچون نیروی انتظامی و صداوسیما که در ایام محرم صفر به برگزاری و تدارک جلسات و برنامه‌های عزاداری پرداختند و در این امر مشارکت داشته و مراسمات باشکوهی را برگزار کردند؛ بر لزوم توجه به ایام شادی و جشن‌های مذهبی تأکید کرد و اظهار داشت: همان‌طور که اقشار مختلف مردم به ایام عزاداری توجه دارند باید به ایام شادی اهل‌بیت نیز توجه کنند و نسبت به این مهم بی‌تفاوت نباشند.

حجت‌الاسلام آیت‌اللهی بابیان اینکه از روز ۸ ربیع‌الاول به بعد ایام شادی اهل‌بیت عصمت و طهارت است افزود: هیئت‌ها مذهبی یزد همان‌طور که برای عزاداری‌ها از مدت‌های قبل برنامه‌ریزی می‌کنند و تدارک مراسمات را می‌بینند در این ایام نیز باید به فکر برگزاری جشن‌ها باشکوه باشند؛ چراکه شاد بودن در ایام شادی اهل‌بیت و اندوهگین بودن در ایام عزای ایشان، توصیه خود ائمه اطهار است.

وی بابیان اینکه نپرداختن به چنین مراسمات و شادی‌های حلالی باعث می‌شود تا عده‌ای خود را متولی شادی مردم معرفی کنند و مثل چند سال قبل به بهانه شاد کردن مردم اقدام به برگزاری مجالس حرام و غیرمتعارف کنند، تصریح کرد: در این ایام باید برپایی مراسم، اطعام کردن و راه‌اندازی دسته‌های شادی به مناسبت ایام جشن و شادی اهل‌بیت موردتوجه قرار بگیرد.

امام‌جمعه موقت یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، از بسیجیان به‌عنوان یاوران همیشگی ولایت نام برد و تصریح کرد: نقش بسیج و فداکاری‌های جوانان بسیجی در پیروزی جبهه مقاومت نیز بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/ ا

بسیجیان یاوران همیشگی ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار