امام جمعه یزد تاکیدکرد؛

شناساندن اهداف فضای مجازی به نسل جوان جامعه یکی از ضروریت‌ها است

آیت الله ناصری بااشاره به اینکه انتشاربرخی مطالب در فضای مجازی از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکاواسرائیل است بر اگاهی بخشی به نسل جوان دراستفاده از این فضا‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر حفظ استقلال کشور و پرهیز از وابستگی گفت:ما باید با تفکر و نوآوری روی پای خودمان بیایستیم.

خطیب نمازجمعه یزدبا اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان جوان علمی بر شناخت دشمن و اهداف پلیدش تاکید کرد.

آیت الله ناصری با اشاره به اهداف و برنامه‌های دشمن افزود:اگر از اهداف خبیثانه دشمن غفلت کنیم توطئه‌های دشمن ما را از بین می‌برد.

امام جمعه یزد با تاکید بر حفظ استقلال کشور و پرهیز از وابستگی به دیگر کشور‌ها گفت:باید با تفکر و نواوری روی پای خودمان بایستیم و هویت و استقلال خود را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه وابستگی باعث عقب افتادگی می‌شود خاطر نشان کرد:باید به جای وابستگی، با کشور‌های مختلف همکاری داشته باشیم و از آنان الگو برداری کنیم.

خطیب نماز جمعه یزد در بخش دیگری از خطبه‌ها به تشکیل ستادی جهت کمک به مسلمان جهان اشاره کرد و افزود:جمهوری اسلامی ایران کمک کار همه مسلمان دنیا است.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به گستردگی استفاده از فضای مجازی در جامعه از پدر ومادر‌ها، اساتید دانشگاه‌ها و مربیان آموزش و پرورش خواست با لطافت و رفاقت دانش اموزان و دانشجویان را آسیب‌های فضای مجازی آگاه کنند.

ایت الله ناصری با برشمردن اهداف و برنامه‌های دشمن در فضای مجازی گفت:این فضا می‌تواند حیا و عفت جوانان ما را بین ببرد.

امام جمعه یزد همچنین اول ابان سالروز شهادت حاج سیدمصطفی خمینی را گرامی داشت وبا اشاره به ابعاد شخصیتی فرزند امام گفت:او عالمی مجتهد و بازوی امام در آغازانقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/ا

ضرورت شناساندن اهداف فضای مجازی به نسل جوان جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار