امام جمعه يزد:

افرادی که کاندید شورا می‌شوند باید برای رضای خدا کار کنند

امام جمعه يزد؛ اعضای شورای شهر و افرادی که کاندیدا می‌شوند باید برای رضای خدا کار کنند و درگیر تعلقات حزبی و گروهی و محله‌ای نباشند.

افرادی که کاندید شورا می‌شوند باید برای رضای خدا کار کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده است، اظهار داشت: در این زمینه به مسؤولان و وزرایی که به استان یزد سفر کردند، اعلام کردم که اگر در صدد تحقق رهنمودهای رهبری و شعار امسال هستید، باید کیفیت تولید محصولات را بالا ببرید.

وی بیان کرد: همچنین استفاده از نخبگان و جوانان و ظرفیت‌های بسیار خوب آنها در حوزه افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصول بسیار اثرگذار است.

ناصری خاطرنشان کرد: اگر گروهی متخصص و نخبه، تولید در واحدهای تولیدی استان و به تبع آن کشور را رصد کنند و راهکارهای ارتقاء کیفیت تولید را آموزش دهند، دیگر نیاز به پوشاک ترکیه‌ای نخواهد بود و در کشور خودمان توسط صنعتگران خودمان بهترین پوشاک تولید خواهد شد.

امام جمعه یزد افزود: اگر این اتفاق رخ دهد، فروش محصولات نیز بیشتر خواهد شد و فروش بیشتر، تولید بیشتر و ایجاد شغل بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: برای تحقق شعار امسال باید فرهنگ جدیدی در بین تولیدکنندگان و بانک‌ها ایجاد شود و آن چشم‌پوشی از سودهای بیشتر است زیرا وقتی به دنبال سود بیشتر باشند، کیفیت کار را پایین خواهند آورند و محصول بی‌کیفیت به سرعت بازار خود را از دست می‌دهد.

ناصری یادآور شد: اگر کالای با کیفیت با سود کم تولید شود، خرید مشتریان مداوم می‌شود و این امر سبب رونق روزافزون واحدهای تولیدی فعال در زمینه‌های مختلف بود بنابراین تولیدکنندگان باید به این باور برسند که نگاه سودمحورانه به تولید نداشته باشند که اگر اینگونه باشد، سود خود به خود به واحدها سرازیر می‌شود.

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شورای شهر ادامه داد: اعضای شورای شهر وظیفه اجتماعی بر عهده دارند و هیچکدام وظیفه سیاسی و حزبی ندارند بنابراین اینها باید متخصص عمران و آبادانی باشند و برای آبادانی شهرها تلاش کنند.

وی بر لزوم خودداری از محله‌گرایی در انتخابات شوراها تأکید کرد و افزود: اعضای شورای شهر و افرادی که کاندیدا می‌شوند باید برای رضای خدا کار کنند و درگیر تعلقات حزبی و گروهی و محله‌ای نباشند.

امام جمعه یزد در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز بیان کرد: فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود نیز باید برای رضای خدا، خدمت به مردم و سربلندی کشور تلاش کند و ابتدا به حل مسائل داخل کشور بپردازد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن ایام اعتکاف بیان کرد: اعتکاف یک حرکت معنوی است که همه مردم را به آن توصیه می‌کنم و از افرادی که سه روز در مساجد معتکف می‌شوند می‌خواهیم که در دعاها و نیایش‌های خود برای سربلندی کشور در دنیا، حفظ ارزش‌ها و حفظ خون شهدا دعا کنند.

وی مردم را به دعا و عبادت در ماه رجب توصیه کرد و افزود: در این ماه درهای رحمت خدا به سوی مؤمنان باز است و همگان باید برای بهره‌مندی از فیوضات این ماه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار