تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است

امام جمعه ایلام گفت:تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل برای مقابله با فساد اقتصادی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛  آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه  امروز ایلام اظهار کرد:تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل برای مقابله با فساد اقتصادی است. مردم سازی اقتصاد مهمترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی است و شاه کلید شکل گیری اقتصاد پاک است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:اصولا اقتصاد مردمی سمت و سویش تولید و نوآوری و کاهش فساد و فساد گریزی است و اقتصاد مردمی ضد انحصار می باشد ، همانطور که می‌دانیم وجود انحصار یکی از ریشه‌های ایجاد فساد در جامعه است. 

وی افزود: تحریم‌های رژیم آمریکا علیه ایران نه تنها در طول دوره دو ساله برجام لغو نشده است بلکه هیچ چشم‌اندازی برای لغو آنان وجود ندارد.

 لطفی تصریح کرد: از ریشه‌های فساد اقتصادی عدم رشد و توقف چرخه اقتصاد است و به عبارتی افتصاد راکد یک اقتصاد فساد زاست بنابراین برای رسیدن به یک اقتصاد پویا نیاز به مردمی شدن اقتصاد داریم.

وی ادامه داد: در صورت مردمی شدن اقتصاد نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی دقیق و فراگیر می‌شود و نهایتا با بهبود وضعیت نظارت قطعا اقتصادی سالم‌تر خواهیم داشت.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر مدیریت اقتصادی دولت به این مبنا حرکت کندو همه عوامل اقتصادی وارد صحنه شوند و بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند این شکوفایی دائما می‌جوشد و رو به رشد خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دو سال از اجرای برجام گذشت اما اوضاع اقتصادی کشور بر خلاف وعده‌های دولت بهبود پیدا نکرد، به علت عدم بهبود اقتصاد کشور تمام برنامه‌های اقتصادی کشور را به حل بحران هسته‌ای منوط کردند.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه  امروز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.