اغتشاشات اخیر از سوی نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا است

 امام جمعه ایلام گفت: اغتشاشات اخیر از سوی نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود هدایت و رهبری می شد که با هوشیاری مردم ولایتدار ایران خنثی شد.

اغتشاشات اخیر از سوی نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  اظهار کرد: فتنه اخیر در امتداد فتنه ۸۸ بود و شکست خوردگان فتنه ۸۸ به دنیال انتقام گیری از ملت و نظام بودند.

 امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: نا آرامی اخیر کشور که موجب خوشحالی دشمنان ایران اسلامی و انقلاب گردید دست استکبار در آن کاملا مشهود بود که از سوی رسانه های معاند به شدت بزرگ نمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابزار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که هوشیار هستند و اسیر جنگ رسانه ای و بزرگ نمایی های شبکه و خبرگزاری های معاند نخواهند شد.

وی ادامه داد: این اغتشاشگران و هنجارشکنان از قدرت نیروی انتظامی و هوشیاری ملت بزرگ ایران غافل بودند و به گمان باطل خود می توانند نظام اسلامی ایران را به مخاطره بی اندازند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه نا امید کردن مردم از آینده نظام قطعا خیانتی آشکار و نابخشوندنی است گفت: رسانه های ضد انقلاب و استکباری به دنبال القای نا امیدی در بین ملت ایران بودند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: بصیر بودن ملت بزرگ ایران همواره نقش بسزایی در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا می شد بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می شد، عنوان کرد: امروز یکی از بیمارترین اقتصاد ها مربوط به ایران است و تنها راه نجات از این اقتصاد بیمار تنها اجرا کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.

امام جمعه ایلام افزود: مسئولان باید در حل مشکلات معیشتی مردم کوشا باشند و با حل و فصل مشکلاتی نظیر بیکاری، گرانی و تورم و رکود سبب شوند که هیچگاه دشمن به امیدوار نشود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: اجتماع بزرگ مردم ایلام در اعتراض به این نا آرامی‌ها دارای پیام‌های متعددی است و دشمنان باید بدانند ملت با بصیرت ایران اسلامی همواره مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایلام در خصوص فتنه 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.