ثبت سالانه 2 میلیون سفر گردشگران در فصل بهار برای استان اردبیل

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به طور میانگین سالانه بالغ بر 2 میلیون سفر گردشگران در فصل بهاربرای این استان به ثبت می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: این رقم آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران بوده و به طور میانگین هر سفر شامل سه تا چهار نفر مسافر است.

وی تاکید کرد: استان اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور بوده و سالانه در فصل بهار پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: در فصل بهار استان اردبیل توانست رتبه 11 کشوری در جذب مسافران و گردشگران داخلی را به خود اختصاص دهد.

به گفته تقی زاده رتبه شهرستان اردبیل در بین تمام شهرستان های کشور 16 اعلام شده و بیش از 700 هزار سفر به این شهرستان در فصل بهار به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه رتبه شهر اردبیل نیز 14 اعلام شده است، اضافه کرد: روند رو به رشدی از سفر گردشگران در فصول مختلف سال به این استان مشاهده می شود.

وی تاکید کرد: امسال جشنواره ملی زمستانی سرعین از 18 اسفند ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت تا برنامه های شاد و مفرحی برای گردشگران عید نوروز تدارک دیده شود.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.