بهره مندی بیماران نیازمند سرخسی از خدمات خادم یاران سلامت

بیماران قشر محروم و نیازمند سرخسی از خدمات خادم یاران سلامت آستان قدس رضوی بهره مند می شوند

بهره مندی بیماران  نیازمند سرخسی از خدمات خادم یاران سلامتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرماندار سرخس در بازدید از در بازدید از دی کلینیک غدیر صنعت نفت گفت :  37 پزشک و متخصص از خادم یاران بارگاه منور رضوی در قالب طرح سلامت به بیماران قشر محروم و نیازمند سرخسی خدمات رسانی می کنند.

 حسین سنجرانی  افزود: سفر تولیت آستان قدس رضوی به سرخس منشا خدمات بهتر و بیشتر آستان قدس رضوی به شهرستان شده است که می توان یکی از خدمات ارزشمند این سفر را حضور خادم یاران سلامت آستان قدس به سرخس برشمرد.

وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته مسئولان شهرستان و نگاه ویژه تولیت آستان قدس بیماران نیازمند و محروم از خدمات خادم یاران رضوی بهره مند شدند.

فرماندار سرخس با بیان اینکه این دسته از خادمیاران در چهار چوب بنیاد سلامت رضوی خدمات خود را به محرومان ارائه می کنند گفت : این طرح طی دو مرحله بیماریابی صورت گرفته که در مرحله نخست ، 1300 بیمار محروم در پنج دهستان اصلی و 16 روستای به همت خادمیاران سلامت ویزیت شدند که از این تعداد 700 نفر با برگه های معتبر به پزشکان متخصص اعزامی ارجاع داده شدند.

سنجرانی با تشریح نحوه دریافت داروی تجویزی بیماران تصریح کرد: در این طرح 25 پزشک عمومی ، 12 پزشک متخصص در رشته های اطفال ، زنان ، چشم پزشکی، اورولوژی ، جراحی ، ارتوپدی ، دندان پزشکی و همچنین 15 نفر به عنوان کادر پرستاری و دستیار پزشک در قالب خادمیاران سلامت با بنیاد سلامت رضوی همکاری داشتند.


فرماندار سرخس با بیان اینکه دی کلینیک غدیر صنعت نفت نقش مکمل بیمارستان لقمان حکیم سرخس را دارد از نهایی شدن قرارداد بیمه های درمانی با دی کلینیک غدیر در آینده نزدیک خبر داد.

 حسین سنجرانی افزود: با ساخت و تجهیز دی کلینیک غدیر صنعت نفت در سرخس ، می طلبد قرارداد بیمه ها با این مرکز هر چه سریعتر نهایی و اجرایی شود تا مردم شهرستان از خدمات این دی کلینیک بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه این دی کلینیک با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان توسط وزارت نفت احداث و تجهیز شده است تصریح کرد : دی کلینیک غدیر صنعت نفت نقش مکمل بیمارستان لقمان حکیم سرخس را دارد و می تواند با تعامل و همکاری دو وزارت نفت و بهداشت زمینه بهره مندی عموم مردم را فراهم سازد.

فرماندار سرخس گفت : با پیگیری های رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق و مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سه دستگاه مدرن بیمارستانی به زودی در این دی کلینیک نصب و راه اندازی خواهد شد.

سنجرانی افزود : مشکلات حوزه بهداشت و درمان سرخس می بایست مورد پذیرش و پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد تا مردم شهری با منابع غنی انرژی خود درگیر مشکلات زیر بنایی و کم توجهی برخی مسئولان نباشند.

وی گفت : سه دستگاه مدرن رادیولوژی ، سنوگرافی ، تصویر برداری سه بعدی از فک و صورت ( OPG) بزودی در دی کلینیک صنعت نفت در سرخس با مشارکت وزارت نفت نصب و راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام//م.ر

بازدید فرماندار سرخس از دی کلینیک غدیر صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار