فعالیت 203 سازمان مردم نهاد در استان اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل از فعالیت 203 سازمان مردم نهاد در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه مجمع جوانان در صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: 203 سازمان مردم نهاد در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که این سازمانها نقش اساسی در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مسئولان و مردم در سطح استان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت سازمانهای مردم نهاد توسط بهزیستی، نیروی انتظامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد، استانداری و ورزش و جوانان صادر می‌شود، افزود: در این 4 سال شاهد افزایش 83 درصد سازمانهای مردم نهاد در سطح استان اردبیل بوده‌ایم.

وی از واگذاری برخی فعالیتهای اداری به سازمانهای مردم نهاد خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه سازمانهای مردم نهاد بسیار موفق عمل کرده‌اند که همین اطمینان سبب شده تا بسیاری از اموری که می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه‌ها استفاده کرد به این سازمان‌ها سپرده و واگذار شده است.

معاونان صدا و سیمای اردبیل نیز در این مجمع از برنامه‌های خود در رابطه با جوانان گزارشی ارائه کرده و آمادگی خود را برای معرفی و حمایت از ظرفیتها و توانمندیهای جوانان اعلام کردند.

همچنین برخی از نمایندگان سازمانهای مردم نهاد و سمن‌های مردمی نیز در این جلسه خواستار پخش برنامه‌های سازمانهای مردمی از طریق صدا و سیمای اردبیل شدند و افزودند: انتظار می‌رود با حمایت صدا و سیما طرفیتها و توانمندیهای جوانان اردبیل به طور ویژه از طریق صدا و سیمای اردبیل معرفی شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت سازمان های مردم نهاد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار