معاون عمرانی استاندار مرکزی؛

شهرداران منتظر بودجه دولتی نباشند

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: شهردارانی که منتظر بودجه دولتی باشند عملا راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مهدی زند وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی دردیدار با شهردار و اعضای شورا‌های اسلامی شهر کمیجان با تاکید بر جذب سرمایه‌های بخش خصوصی گفت: شهردارانی که منتظر بودجه دولتی باشند عملا راه به جایی نخواهند برد.

زندوکیلی با ابراز خرسندی از تعامل خوب شورا و شهردار، راه حل مشکلات شهری را تعامل‌های بین شورا و شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، شورای شهر به برنامه‌های شهردار اعتماد کرده و دست او را باز بگذارند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود شهردار کمیجان با کمک شورای اسلامی و شهروندان کمیجانی و مسئولان شهرستان بتواند با برنامه‌های علمی خود مشکلات زیر ساختی این شهر رادراین مدت چهار سال مرتفع کند.

در جلسه دیدار شهردار و اعضای شورا‌های اسلامی شهر کمیجان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اعضای شورای اسلامی شهر کمیجان برخی مشکلات این شهر از جمله راه‌های مواصلاتی را مطرح کردند.

مرادی شهردار کمیجان هم گزارشی از بودجه شهرداری و بسته‌های تشویقی برای رونق ساخت و ساز در سطح این شهر بخصوص در بافت‌های فرسوده ارائه کرد.

مرادی افزود: ساماندهی سیما و منظر شهری و نظم دهی مبلمان شهری اولویت برنامه‌های شهرداری کمیجان است.
انتهای پیام / ج

سخنان معاون عمرانی استاندار مرکزی درباره بودجه شهرداری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.