آغاز عملیات اجرایی زیرگذر ورودی تخت سادات کرهرود اراک

عملیات اجرایی زیرگذر ورودی منطقه گردشگری تخت سادات کرهرود آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی زیرگذر ورودی تخت سادات کرهرود اراک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   تاجران شهردار کلانشهر اراک با اعلام آغاز عملیات اجرایی زیرگذر در ورودی منطقه گردشگری تخت سادات کرهرود خبرداد وگفت: با توجه به اینکه مسیر تردد و عبور و مرور فعلی استاندارد و مناسب نبود، لذا در مذاکره و همکاری متقابل با اداره کل راه‌آهن عملیات اجرایی احداث مسیر زیرگذر و نصب باکس‌های بتنی به ابعاد ۳ در ۴ متر صبح امروز با حضور مسوولین شهری و مدیر کل راه‌آهن آغاز شد.

تاجران با اشاره به اینکه: این زیرگذر در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان اراکی در منطقه کرهرود به منطقه گردشگری تخت سادات و همچنین گلزار شهدای کرهرود احداث می‌شود افزود: در مرحله اول عملیات، لاین رفت این مسیر اجرایی می‌شود ودر مرحله بعدی لاین برگشت آن اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: از آنجا که مسیر خط راه‌آهن اراک شاهراه ارتباطی جنوب و شمال کشور است و قطار‌های زیادی از این مسیر تردد می‌کنند، لذا عملیات اجرایی احداث این مسیر زیرگذر ظرف چند روز آینده کامل خواهد شد تا از توقف قطار‌های عبوری در این مسیر جلوگیری شود.

منطقه نمونه گردشگری تخت سادات در منطقه­‌ای کوهستانی همراه با دشت وسیع با پوشش گیاهی متنوع و چشمه و نهر آب برای جذب گردشگران مکانی مناسب است

انتهای پیام / ج

آغاز ورودی تخت سادات کرهرود اراک زیرگذر احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.