افتتاح ۶ طرح آموزشی در استان مرکزی

همزمان با بازگشایی مدارس ۶ طرح آموزشی در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همزمان با بازگشایی مدارس ۶ طرح آموزشی در این استان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح هم آغاز شد.

در اراک طرح آموزشی مجتمع خیر ساز زنده یاد علیرضا باقری در روستای خیرآباد در زمینی به مساحت هزار و ۶۵۰ متر ومحوطه سازی هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح ۶ طرح آموزشی در استان مرکزی

در فراهان اولین خوابگاه دانش آموزی خیر سازسید میهن فراهان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در مساحت هزارو ۵۰۰ متر مربع افتتاح شد و قراراست با تخصیص ۱۵۰ میلیون از سوی نوسازی مدارس تجهیز و تکمیل شود.

در زرندید در شهر پرندک سالن ورزشی پایگاه شهدای بسیج این شهر در مساحتی بالغ بر ۴۲۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افتتاح شد.

افتتاح خوابگاه خیر ساز دانش اموزی دبیرستان شهید زمانی روستای قاسم اباد در بخش مرکزی شهرستان زرندیه در مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع و اعتبار خیر ساز ۲۵۰ میلیون تومان ساخته و اماده بهره برداری شد.

همچنین دبیرستان پسرانه ۱۰ کلاسه بنیاد برکت شهر پرندک هم در مساحتی بالغ بر هزارو ۳۰۰ متر مربع در ۳ طبقه با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار بنیاد برکت ساخته وبا ۴ میلیارد ریال اعتبار دولتی تجهیز و افتتاح شد.

دبستان ۳ کلاسه بنیاد برکت محله اسیابک شهر مامونیه هم در مساحتی بالغ بر هزارو ۷۰۰ متر محوطه و ۲۰۰ متر بنا با ۳ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار بنیاد برکت ساخته و با یک میلیاردو ۵۶۰ میلیون ریال اعتبار دولتی تجهیز به بهره برداری رسید.

همچنین کلنگ نماز خانه خیری مدرسه ۲۲ بهمن روستای قاسم اباد زرندیه در مساحت ۱۵۰ متر مربع به زمین زده شد تا با یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریالی اعتبار خیرساز ساخته میشود.


انتهای پیام / ج 

افتتاح وکلنگ زنی ۶ طرح آموزشی در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.