گشایش هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی و خانه مدرن امروز با حضور بیش از 290 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

 گشایش هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلیبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری دکوراسیون داخلی و خانه مدرن با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اتحادیه‌های مرتبط آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه 210 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، فرانسه و ترکیه جدیدترین صنایع، تجهیزات، تولید و خدمات خود را ارائه کردند.

 در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری دکوراسیون داخلی و خانه مدرن که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت‌های خصوصی برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی هم توانمندی‌های خود را در این حوزه در بخش‌های مختلف مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی ارائه کرده و همچنین آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه‌های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

 در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی هوشمندسازی، تکنولوژی نوین تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری پوشش‌های تزئینی، دیوارپوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمند‌سازی، سیستم‌های کنترل از راه دور سیستم‌های ایمنی ساختمان، سیستم‌های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح‌ها به نمایش گذاشته شده است.

 هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن در فضای بالغ بر 20هزار متر مربع برپا شده و نسبت به دوره گذشته حدود 20 درصد افزایش مشارکت‌کننده داشته است.

 معرفی توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا،  معرفی‌ آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه محصولات نا‌نوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، اشتغال‌زایی، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی است.

 انتهای پیام/

حضور  210 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری مدرن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار