یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات فروشگاهی افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با حضور رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی از نمایندگان مجلس افتتاح شد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات فروشگاهی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران امروز(سه‌شنبه) با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای اتاق اصناف ایران و رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افتتاح شد.

در این نمایشگاه افزون بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، چین، کره جنوبی، تایوان، اتریش، ایتالیا و انگلیس نوین‌ترین کالاها، خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه کردند.

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات فروشگاهی که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف برگزار شده بیش از هشتاد شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه فروشگاه‌های زنجیره‌ای( دولتی، تعاونی و خصوصی)، مجتمع‌های فروشگاهی و رستوران‌های زنجیره ای ارائه دهنده مواد غذایی، شوینده، آرایشی بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، مبلمان، صنایع دستی، صوتی تصویری، تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی که شامل قفسه های فروشگاهی، سبدهای حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صندوق و ریل کنار صندوق، بارکدزن، بارکدگیر، تولید کنندگان و ارائه دهندگان نرم افزارهای فروشگاهی، سازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مخصوص ورودی پارکینگ، سازندگان درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حفاظتی و دستگاه‌های بسته بندی فروشگاه‌های زنجیره ای و خدمات جانبی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حمایت از کالاها و محصولات داخلی، آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت، توسعه صادرات کالاهای داخلی، معرفی محصولات داخلی قابل رقابت در بازارهای جهانی، خرید آسان، ایجاد رقابت در تولید، ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به منظور کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژی جلوگیری از اتلاف وقت، کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها، نرخ گذاری و نظارت بر قیمت‌ها، از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته گشایش یافت

همچنین در ادامه افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات فروشگاهی، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه حدود 400 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور آلمان، ترکیه، بلژیک،کره جنوبی، تایوان، چین، فرانسه، ژاپن، ایتالیا و اسپانیا نیز حضور دارند و تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی را ارائه کرده اند.
رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، به نمایش گذاشتن نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمند سازی کلیه اقلام تبلیغاتی؛ برخی از برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی ، حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاه‌های اقتصادی، آشنایی با تکنیک‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین‌المللی و شرایط رقبا، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی؛ مهم‌ترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار