معاون استاندار اردبیل؛

سهمیه شاهد در جذب هیات علمی دانشگاه ها اعمال شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: سهمیه شاهد در جذب هیات علمی دانشگاه ها اعمال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل که در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران استان سخن می گفت، افزود: در جذب هیات علمی دانشگاه ها سهمیه شاهد ۲۰ درصد است و این سهمیه رعایت نشده است .

وی بیان کرد: باید با ساز و کارهای قانونی و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس در جهت برخورداری خانواده معظم شهدا از سهمیه شاهد تلاش و حقوق آنان از مبادی کشوری پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تاکید کرد : حل مشکلات معیشتی ، استخدام فرزندان شاهد و ایثارگران و تبدیل وضعیت استخدامی آنان در اولویت قرار گیرد چرا که همه مردم و مسئولان و امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون و مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهیدان و خانواده های معظم آنان است.

حسین زاده با اشاره به اینکه تاکنون کنگره شهدای کارمندان دولت در استان برگزار نشده است خواستار برگزاری اولین کنگره بزرگ شهدای کارمند استان در هفته دولت سال آتی شد و بر همکاری همه دستگاه ها برای تشکیل ستاد و برگزاری با شکوه آن تاکید کرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی مشاوران امور ایثارگران مدیران دستگاه ها و فرمانداران استان جهت آشنائی با نحوه پیگیری حقوق خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را خواستار شد.

انتهای پیام/ح

سهمیه شاهد در جذب هیات علمی دانشگاه ها  ۲۰ درصد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۱ دی ۱۳۹۶
سهمیه شاهد همه جا اعمال شده لطفا کاری کنید در دانشگاه هم اعمال شود