آیت الله دری نجف آبادی؛

مسئولان مشکلات صنایع استان را جدی پیگیری کنند

آیت الله دری نجف آبادی ازمسئولان خواست مشکلات صنایع استان مرکزی را جدی پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مسئولان این استان با بیان اینکه مشکلات کشور به دلیلی بی برنامگی است و اداره کشور باید بر اساس علمی، فنی و برنامه باشد گفت: در بخش خصوصی سازی مشکلات فراوان داریم و از مسئولان می‌خواهم مشکلات صنایع را در استان مکزی جدی پیگیری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فتنه اخیر در کشورافزود: باز هم تجربه‌ای تلخ تکرار شد وعده‌های عده‌ای ناآگاه و آشوبگر به آسیاب دشمن آب ریختند و کشور چند روزی معطل و خسارتی هم به اموال عمومی زده شد.

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید آگاه و هشیار باشند؛ ما امانت دار خون شهداء و امام هستیم و نباید اجازه دهیم دشمنان به بهانه مشکلات اقتصادی سوء استفاده کنند و بین مردم و مسئولان اختلاف بیندازند.

امام جمعه شهر اراک در ادامه از برخی پروژه‌های شهرداری انتقاد کرد و گفت:باید کار‌های خوب و ماندگار و ضروری را انجام داد نه برخی پروژه هاکه خیلی ضرورت ندارند و این منفعت عام نیست.

وی در پایان یادی هم از آیت الله هاشمی رفسنجانی کرد و گفت: هاشمی رفسنجانی خدمات فراوانی به ایران ارائه دادو در برهه‌های حساس اوایل انقلاب و زمان جنگ تحمیلی و پر از جنگ هم مرد موثر کشور بود و باید از او به نیکی یاد کرد.


انتهای پیام / ج

خواسته آیت الله دری نجف آبادی از مسئولان درباره صنایع استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.