عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان؛

۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیران استان مرکزی گفت: ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی
در جمع مدیران این استان ۹ دی را نماد بصیرت، آگاهی و بیداری و دشمن شناسی مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی امانتی است در دست ما و باید به آیندگان این کشور و بی کم و کاست برسد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با اتحاد و همدلی به قله‌های بلند پیشرفت و موفقیت خواهیم رسید.

وی همچنین با اشاره به به نوع ساخت و ساز‌ها در کشور اضافه کرد: به فکر بافت فرسوده باشیم و روی ساخت و ساز‌ها هم می‌باید نظارت باشد و این موضوع نیاز به بسیج عمومی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید با برنامه ریزی و مقاوم سازی ضریب آسیب پذیری در مقابل بلایای طبیعی به حداقل رسانده شود ادامه داد: شهرستان سرپل ذهاب که بعد از جنگ تحمیلی به طور کامل بازسازی شد در زلزله آسیب جدی دید که نشانه رعایت نکردن اصول ساخت و ساز و نظارت نکردن دقیق مسئولان بر ساخت و ساز‌ها است.

وی با اشاره هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد باید این هزینه‌ها به حداقل ممکن برسد و از کار‌ها و ساخت و ساز‌های غیر ضروری در ادارات با جدیت پرهیز شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی مدیریت منابع و تقویت معیشت مردم را مهمترین وظیفه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول است و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی آنان و همچنین ایجاد اشتغال مولد برای جوانان برنامه ریزی کاربردی داشته باشد.

 

انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری نجف آبادی در جمع مدیران استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.