هشدار رئیس جمهور افغانستان به نمایندگان مجلس

رئیس جمهور افغانستان گفت: از این پس اگر نمایندگان مجلس برای تقرر نزدیکانشان به وزارتخانه ها مراجعه کنند٬ در سطح رسانه ها افشا خواهند شد.

هشدار رئیس جمهور افغانستان به نمایندگان مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان در مراسم دهمین دور فراغت محصلین آکادمی پولیس ملی گفت: از این پس اگر نمایندگان مجلس برای تقرر نزدیکانشان به وزارتخانه ها مراجعه کنند٬ در سطح رسانه ها افشا خواهند شد.

وی دستور داد تا اگر نماینده ای به وزارتخانه ها می رود و به خاطر مقرری افراد وابسته به خود درخواست می کند، تقاضای غیر قانونی او ضبط شده و در رسانه‌ها منتشر گردد.

رئیس جمهور افغانستان تاکید کرد که شخص خود او نیز زیر فشار نرفته و تحت تاثیر روابط هیچ مقرری را امضا نخواهد کرد.

به گفته اشرف غنی کسانی که به واسطه و یا رشوه در نهادهای امنیتی به ویژه پولیس مقرر شدند، از میدان های نبرد فرار کرده اند.

هشدار اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان به اعضای مجلس این کشور در حالی صورت می‌گیرد که در بسیاری از موارد اعضای کابینه از مداخله نمایندگان مجلس در استخدام ها شکایت کرده و آنها را مانع جدی در برابر اصلاحات عنوان کرده اند.

رئیس جمهور افغانستان در این مراسم همچنین اعلام کرد که نیروهای هوایی این کشور سه برابر و نیروهای ویژه کماندو دو برابر شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار