رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خبر داد؛

بیمارستان صحرایی در شهرستان دشتستان راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرکلمه دشتستان گفت: در این بیمارستان ۱۳ پزشک متخصص روزانه به یک‌هزار نفر به‌صورت رایگان خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

بیمارستان صحرایی در شهرستان دشتستان راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرادعلی فولادوند در دشتستان ارائه خدمات درمانی، تشخیصی، آزمایشگاهی و دارویی و پزشکی به مردم مناطق محروم و دور دست را از ماموریت‌های مهم بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: تاکنون این نهاد با مشارکت پزشکان متخصصان و عمومی در ۲۰ نقطه استان بوشهر بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کرده است.

وی، با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرکلمه دشتستان خاطر نشان کرد: در این بیمارستان که از ۱۷ دی‌ماه راه‌اندازی شده ۱۳ پزشک متخصص روزانه به یک‌هزار نفر به‌صورت رایگان خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه این بیمارستان تا ۲۱ دی‌ماه خدمات ارائه می‌کند افزود: ۱۳ پزشک متخصص در رشته‌های داخلی، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، مغز و اعصاب، روانپزشکی و همچنین کارشناسان مشاوره تغذیه و روانشناسی به ارائه خدمات پرداختند.

فولادوند با اشاره به خدمات ازمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، تزریاقات، پانسمان و تزریقات گفت: تمام خدمات در این بیمارستان صحرایی رایگان است و رزوانه به بیش از یک‌هزار نفر خدمات عرضه می‌شود.  پزشکان ابتدا به ویزیت مراجعان پرداخته و افراد نیازمند به خدمات تخصصی دیگر با برگ ارجاع به پزشکان متخصص مستقر در بیمارستان‌های دیگر استان بوشهر اقدام می‌کنند.

انتهای پیام /پ

راه اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.