برگزاری انتخابات انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی استان کردستان

اولین مجمع عمومی انجمن علمی، آموزشی دبیران تربیت بدنی استان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، با هدف انتخابات شورای اجرایی انجمن برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این نشست با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین، ارتقای علمی و عملی نیروی انسانی شاغل در این حوزه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا از حدود یک سال پیش مقدمات راه اندازی انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی آغاز شد و پس از مشخص شدن هیأت موسسات و انجام امورات اداری برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب اعضای شورای اجرایی در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهداف انجمن بایستی همکاران عضو انجمن به عنوان بازوی علمی، اجرایی معاونت در بخش برگزاری دوره های ضمن خدمت، کارگاه های آموزشی و همایش و نیز پل ارتباطی میان صف و ستاد در راستای تحقق اهداف تربیت بدنی مدارس تلاش کنند.

خوش گوار انجمن علمی را موسسه ای غیر دولتی معرفی کردوگفت :عضویت در این موسسه که دارای کمیته با موضوعات مختلف است افتخاری می باشد.

گفتنی است؛ در ادامه انتخابات انجمن علمی آموزشی دبیران تربیت بدنی برگزار شد و پس از شمارش آرا اعضای شورای اجرایی انجمن علمی و بازرس انجمن انتخاب شد.

انتهای پیام/م

برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن علمی، آموزشی دبیران تربیت بدنی استان کردستان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.