اردوغان: عملیات سپر فرات در سوریه ادامه خواهد داشت

رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد عملیات نیرو‌های نظامی این کشور در سوریه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، روز سه‌شنبه اعلام کرد عملیات سپر فرات نیرو‌های امنیتی این کشور در مناطق عفرین و منبج سوریه ادامه خواهد داشت.

او در نشست فراکسیون حزب عدالت و توسعه در مجلس این کشور گفت: عملیات سپر فرات که آن را آغاز کردیم، در عفرین و منبج کامل خواهیم کرد. طرح جدایی‌طلبان در مرزهایمان با سوریه شکست خورد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه گفت به حمایت از برادران فلسطینی و حمایت از حقوق آن‌ها تا آخر ادامه خواهیم داد. قدس را در رؤیا‌های خود می‌دیدیم، اما امروز توانستیم مسئله قدس را حفظ کنیم و زمانی که بتوانیم در قدس حضور پیدا کنیم دور نیست، به شرط آنکه مسلمانان در سراسر جهان وحدت خود را حفظ کنند.

اردوغان افزود: چهل و یک سفارتخانه در کشور‌های آفریقایی داریم و تلاش می‌کنیم هیچ کشور آفریقایی باقی نماند که در آن سفارتخانه نداشته باشیم.

او در ادامه اضافه کرد: ترکیه بین ادیان تمایزی قائل نیست و به آزادی دین و آزادی بیان اعتقاد دارد، به همین علت به همه اعتقادات و قومیت‌هایی که به دنبال فتنه انگیزی و تروریسم در کشور ما نباشد، آزادی عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

تاکید اردوغان بر ادامه عملیات نیروهای ترکیه در سوریه

برچسب ها: ترکیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار