نشست هم اندیشی روسا و نمایندگان انجمن‌های پزشکی مرتبط با زیبایی شناسی

نشست هم اندیشی روسا و نمایندگان انجمن‌های پزشکی مرتبط با حوزه استتیک (زیبایی شناسی) امروز به میزبانی سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد.

نشست هم اندیشی روسا و نمایندگان انجمن‌های پزشکی مرتبط با زیبایی شناسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این نشست که نمایندگان انجمن‌های جراحان عمومی، جراحان پلاستیک، چشم پزشکی، پزشکان عمومی، پوست، دندانپزشکان عمومی، ارتوز و پروتز، گوش و حلق و بینی شرکت داشتند حاضران به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه زیبایی پرداختند.


تاکید بر "اصل احترام به همکاران پزشک" در حوزه‌های تخصصی مختلف، حفظ عنوان "زیبایی" برای پزشکان این حوزه برای تفکیک از مداخله گران غیر پزشک، تاکید بر توانمند سازی علمی پزشکان و دندانپزشکان عمومی در حوزه زیبایی، عدم انحصار طلبی، الگو برداری صحیح آموزشی از جوامع پیشرفته و آموزش‌های مداوم در جهت به روز بودن علمی و عملی پزشکان شاغل در حوزه زیبایی از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی در میان تخصص‌های مختلف پزشکی در جهت سلامت مردم، انجمن متخصصان پوست آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی پزشکان در حوزه بیماری‌های پوست و زیبایی اعلام کرد.

ضمن آنکه بنا شد همه پزشکان شاغل در حوزه زیبایی مجوز کار در این حوزه را از سازمان نظام پزشکی اخذ نمایند و با متخلفان و مداخله گران که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی صورت گیرد.


انتهای پیام//ف. م.
 
 

تاکید بر اخذ مجوز کاربرای پزشکان شاغل در حوزه زیبایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار