برنامه ریزی برای حضور فعال استان مرکزی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از برنامه ریزی برای حضور فعال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید محمدحسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در جلسه هماهنگی یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی گردشگری با بیان اینکه این نمایشگاه سوم بهمن ماه در تهران افتتاح می‌شود گفت: از تمام پتانسیل‌های استان مرکزی در این نمایشگاه استفاده خواهیم کرد.

حسینی افزود: مساحت غرفه استان مرکزی ۲۰۰ مترمربع خواهد بود که با گل‌های شهرستان محلات وصنایع دستی استان تزیین می‌شو و غرفه به شکل شهر سلطان آباد قدیم ساخته خواهد شد و شامل غرفه هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی، سمن هاخواهد بود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های اجرایی در ۳ روز نمایشگاه شامل مراسم آیینی و موسیقی محلی، بازی اهو اهو وبیل گردانی نیم ور و دیگر داشته‌ها و جاذبه‌های استان است که برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی هدف از برگزاری و حضور در این نمایشگاه را آشنایی ومعرفی ظرفیت‌های گردشگری وهتلداری، ایجاد زمینه‌های مناسب برای استفاده از پتانسیل‌های گردشگری بارویکرد ایجاد اشتغال درکشور واستان با توجه به درآمد زا بودن این صنعت درسطح جهان، فراهم کردن بستر‌های مناسب و زیر ساخت‌های مطلوب جهت ورود گردشگر به استان مرکزی عنوان کرد.

وی بیان کرد: این دوره از نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌های گردشگری در زمینه های، کودک، غذا، گل، الکترونیک، سلامت، ورزشی و گردشگری هنری و اقوام، همچنین ایرانگردی و جهانگردی، هتلداری و تجهیزات هتلداری، طبیعت گردی، بوم گردی و گردشگری روستایی، صنایع دستی و سوغات محلی شکل گرفته است.

انتهای پیام / ج

برنامه ریزی مسئولان استان مرکزی برای حضور فعال در نمایشگاه بین المللی گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.