مدیران استان مرکزی در زمینه فرهنگ برنامه عملی ارائه دهند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی ارائه برنامه عملی در زمینه فرهنگ را مهمترین کارمدیران دانست.

حقیقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این استان در شهرستان کمیجان  درگفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛موضوع اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی را از مهمترین ماموریت‌های محوله رهبری به مسئولان فرهنگی عنوان کرد و گفت: مدیران استانی حداقل کاری که می‌توانند انجام دهند حضور در این جلسات فرهنگی و از همه مهمتر ارائه برنامه عملی با توجه به زیر ساخت‌های موجود است.

حقیقی برنامه‌های هفته فرهنگی را قدم ماثری در کاهش اسیب‌های اجتماعی و معرفی توانمندی‌ها شهرستان‌ها دانست.

فتح آبادی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی هم اعتیاد، طلاق و بیکاری را ازآسیب‌های اجتماعی مهم دانست و گفت: لازم است مسئولان به این موضوعات با دقت بیشتر بپردازند وتلاش کنند در یک مسیر مشخص با این معضلات مقابله شود.

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان هم در این جلسه به نامناسب بودن زیر ساخت‌ها در این شهرستان با توجه به توانمندی‌های موجود اشاره کرد و گفت: در صورت اجرای پروژه‌های حوزه فرهنگی به خصوص گردشگری شاهد تحول در این شهرستان خواهیم بود.

سلیمانی همچنین به برخی از کم بود‌ها و مشکلات شهرستان کمیجان در حوزه‌های مختلف اشاره داشت.


جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی با حضور حقیقی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و برخی از مدیران استانی با دستور کار بررسی شاخص‌ها و بهره مندی‌های شهرستان کمیجان با توجه به زیر ساخت‌های موجود و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

در پایان جلسه معاون استاندار وجمعی از مسئولان از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های شهرستان کمیجان دیدن کردند.

انتهای پیام / ج

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی در شهرستان کمیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.