شرکت 22 هزار دانش‌آموز کردستانی در حفظ موضوعی قرآن

رئیس اداره قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 22 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستان در طرح‌های حفظ موضوعی قرآن و مصباح‌الهدی طی سال تحصیلی جاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین عبدالملکی رئیس اداره قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 22 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی در طرح‌های حفظ موضوعی قرآن و مصباح‌الهدی طی سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: استقبال دانش‌آموزان کردستانی از مسابقات قرآنی مطلوب است.

 وی از اجرای طرح «حفظ موضوعی قرآن کریم» طی سال تحصیلی جاری در تمام مدارس استان کردستان خبر داد وگفت: در این طرح آیاتی از قرآن درباره موضوعات مختلف و با شرح و تفسیری از آن آیه در قالب کتابی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: در این طرح هر دانش‌آموز باید بتواند 20 آیه موضوعی قرآنی کریم را حفظ کرده و در آزمونی که از سوی آموزش و پرورش استان برگزار می شود، حضور یابد.

عبدالملکی گفت: هدف اصلی اجرای طرح موضوعی قرآن کریم انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم است و باید از پتانسیل‌های موجود و همکاری و همراهی دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده کرد تا برنامه‌های قرآنی با کیفیت در مدارس عملیاتی شود.

انتهای پیام/م

استقبال دانش‌آموزان کردستانی از مسابقات قرآنی

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.