حضور ۲۰ طلاب کردستانی در پنجمین دوره مسابقات قرآن کشوری

کارشناس مسئول فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از حضور ۲۰ نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت کردستانی در مرحله کشوری پنجمین مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کمال گرامیان، کارشناس مسئول فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشورگفت: در مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان ۱۴۸ نفر از طلاب و روحانیون استان در آبان ماه امسال شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶۸ نفر بانو و ۸۰ نفر آقا هستند، افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در بخش آقایان روحانیون و طلاب و در بخش بانوان فقط طلاب می توانستند در این دوره شرکت کنند.

گرامیان بیان کرد: پنجمین دوره مسابقات قرآنی طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق برگزار شده است.

وی از حضور ۲۰ نفر از طلاب برگزیده استانی در مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت خبر دادو اعلام کرد: مرحله کشوری این دوره از رقابت های قرآنی هفتم تا ۹ اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: در مرحله کشوری رقابت‌های قرآنی فقط طلاب و روحانیون آقا می‌توانند شرکت کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآنی طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.