استاندار کردستان خبر داد:

تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت چهار واحد آموزشی در نایسر

استاندار کردستان از اختصاص شش میلیارد تومان اعتبار برای احداث چهار واحد آموزشی در نایسر خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا، در شورای آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اهمیت و نقش آموزش در تمامی  بخش‌های جامعه گفت: در این راستا برای آموزش جوانان و نوجوانان استان باید تمام توان خود را به کارگیریم.

وی با اعلام اینکه توسعه آموزش و پرورش نسبت به سایر زیرساخت‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است،افزود:براین اساس مدیران استان باید به این امر توجه ویژه داشته و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در تخصیص اعتبارات سالیانه به توسعه بناهای آموزشی بیشتر توجه کند.

  استاندار کردستان با تأکید بر اهمیت تربیت بدنی و ورزش در مدارس عنوان کرد: وضعیت ورزش در مدارس همواره مورد غفلت بوده است که با توجه به اهمیت ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی باید این جایگاه در آموزش و پرورش ارتقا یابد.

 وی با مهم تلقی کردن توسعه زیرساخت های آموزشی در نواحی منفصل شهری و نایسر سنندج بیان کرد: در این راستا شش میلیارد تومان اعتبار برای احداث چهار واحد آموزشی در نایسر تخصیص پیدا کرده است.

مردانیا در ادامه در مورد تخصیص زمین برای احداث فضای آموزشی در نایسر تصریح کرد: مسکن و شهرسازی استان از چهار و نیم هکتار واگذار شده به نیروی انتظامی بخشی را به امر احداث فضای آموزشی اختصاص دهند.

مرادنیا در پایان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در سطح کشور مشکل جدی دارد، یادآور شد: علیرغم صرف هزینه‌های زیاد برای آموزش و پرورش ما هنوز در این بخش مشکلات زیادی داریم که در این راستا باید کیفیت مدارس کشورهای توسعه یافته را بررسی و راز موفقیت آنان در نظام آموزشی و چگونگی غلبه آنان بر مشکلات را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/م

توسعه زیرساخت های آموزشی در نواحی منفصل شهری و نایسر سنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.